Recenze (53)
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
rovnako dobre ako jednotka :)
Sám doma (1990)
na toto nema ani popelka :) na vianoce :)
Dej si pohov, kámoši (1993)
ja som sa velmi dobre zabavil :)
Rain Man (1988)
vyborne vsetko co moze vo filme, byt, autistu vje zahrat rovnako dobre uz len sean penn :)
Příšerky s.r.o. (2001)
mala boo, je najroztomilsia kreslena postavicka aku poznam :) tesne za nou je ten malicky z incredibles :)
Mumie (1999)
film si ako taky urcite plny pocet nezasluzi, ale, ked prizmurim jedno oko, a druhym uvidim len rachel weisz, tak som nuteny dat 5 :)
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Njektore veci boli trosku prehnane, ale potom co John dokazal v minulych dieloch, to inac byt ani nemohlo :)
Crash (2004)
keby som mal moznost dat iba jednemu zo vsetkych filmov 10/10, tak je to tento.....je tu asi 6, alebo 7 scen na obrovskej emocionalnej urovni, a + 2 sceny, ktore su u mna na prvom mieste co som zatial videl.......ked matt dillon vytahuje tu zenu z horiaceho auta a ked, striela majitel obchodu na to male dievcatko.... :) skoro som umrel :)
Sněženky a machři (1982)
je to sice dal, ale za to horsi cesta :) odbornik zasne, a laik se divy,to sme tedy moc nepostoupili,ŽE pane profesore :) je to nemoralni, leč nezbytne, a ked som to videl prvych 5 krat vzdy som pri suchankovom lyzovani plakal :)
Dokonalý svět (1993)
kevinov naj film, ktory som videl azda 100 krat a zase si ho rad pozrem...este teraz mi hra v hlave ta krasna muzika :)