Recenze (53)
Černý déšť (1989)
tento film mam velmi rad :) raz ho davali cestou naspat v autobuse z chorvatska asi ked som mal 6 :)
Frasier (1993) (seriál)
milujem frasiera, mozno mu ublizuje, ze neni tak znamy aj u mladsich divakov ako povedzme priatelia, ale je aspon rovnako skvely :)
K2 (1991)
ovela lepsie ako vertical limit, az neporovnatelne :)
Mrcha (2000)
pre mna velmi mily film, ktory neni nijak oslnujuci, ale rodina sa pri nom zabavi :)
Světla páteční noci (2004)
hudba, ktora ma sprevadzala tazkou castou zivota.......je presne z tohto filmu......a scena na konci, ked prehraju, ked billy hadze ocelove stitky do kosa......ked jay hadze detom loptu, je velmi silna :)
Ve jménu otce (1993)
toto je jediny pre mna film, ktory sa vyrovna vykupeniu a zelenej mile, co sa tyka filmov z prostredia väznice :)
Čokoláda (2000)
tento film, zachytava vonu, este lepsie ako PARFUM :)
Bouřlivé výšiny (1992)
ralph je vyborny temny podivin:)
Cliffhanger (1993)
vyborny film, skvela hudba..........kultovka :)
Kokosy na sněhu (1993)
milujem tento film, a pozriem si ho este milionkrat :)