Oblíbené filmy (10)
Osvícení (1980)
Donnie Darko (2001)
Nadviazat na Donnieho Darka uz nema nijaky zmysel. Donnie Darko bol, je a bude ako jediny a ziaden dalsi pokus ako je S. Darko z roku 2009 sa nemal naplanovat. Donnie Darko zmenil moj zivot a rada som si ho pozrela aj druhy, aj treti krat. Nic podobne som nevidela a marne som hladala Jake Gyllenhaala v podobnom snimku. Jake uz ani nemal hrat v nicom inom, mal svoju ulohu zasvatit Darkovi a vzdat sa hereckej kariery. :D Iba moj, iba moj... DONNIE DARKO. A o hudbe, ktora mrazila az do spiku kosti, uz ani nedokazem napisat. Jeden z mojich uplne najviac najoblubenejsich snimkov.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Je to zvlastne ako dokaze nejaky film spolu s hudbou vytvorit taku harmoniu, do ktorej sa rada ponorim a nic ine nejestvuje. Hudba je pre mna zaklad toho, aby som si film dokonale uzila. Modrovlasa Kate a netradicne smutny Jim... Vyzmizikovana tvar Elijaha, opakujuca svoje chyby Kirsten... Vizualne lakavy film, vizualne laskavy film... Pohladena dusa, bezsenne noci... 5 hviezdiciek a zatial 5 krat videny... Vsetko co v dnoch melancholie nevyhnutne potrebujem. A na co este dlho, dlho myslim. Kiezby sa dali urciti ludia skutocne z hlavy len tak - vymazat. O co lahsie by bolo potom dalej existovat.
Odpojit (2012)
Tak trochu jiná love story (2007)
Requiem za sen (2000)
Taxidermia (2006)
Mulholland Drive (2001)
Drive (2011)
Je od zaciatku jasne, ze tento film nie je tak uplne o rychlych autach. Ryan Gosling splnil moje ocakavania, rovnako ako tento art filmik, so skvelou hudbou. Miestami mi ta ponura hudba pripominala genialneho Angela Badalamentiho. V podstate cely film posobil dlhodobo v krvi a pocit z neho neodoznel ani na treti, ani na stvrty den. Na toto som cakala velmi dlho. A dockala som sa. Melancholia ma raz zase dostala.