Recenze (1 441)
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Jedna hviezdička za vždy vynikajúcu Emmu Thompson a za nič viac. Až mám pocit strateného času a to sa mi už dávnejšie pri nijakom filme nestalo. Stále som čakala nejaký zvrat alebo že sa niečo udeje, no nič. Film sa mi nepáčil, nevyvíjal sa tým správnym smerom a neodporúčala by som ho ďalej.
Hříšnice - Část I. (2017) (epizoda)
Jessica Biel je ako Cora skvelá, ešte som ju asi nevidela tak hrať. Prvá časť seriálu zaujala.
What Is a Woman? (2022)
Odvážny dokument👍
Zázračná planeta - Od pólu k pólu (2006) (epizoda)
Nádhera💙 najviac zaujali ľadové medvede.
Avatar (2009)
Využila som príležitosť pozrieť si Avatar po rokoch opäť v kine - v 3D to bolo super :-) a už teraz sa teším na Avatar2, mám pocit, že ten bude ešte lepší :-) len ma mrzí, že James Horner sa už nedožil ďalšej spolupráce.
Famílie - Solace (2010) (epizoda)
Tak toto je jedna skvelá epizóda, možno zatiaľ aj najlepšia👍
Marilyn - zrod ikony (2021) (TV film)
Becoming Marilyn, dokument známy aj pod názvom Marilyn Made in Hollywood je prevažne o začiatkoch kariéry MM - ako sa Norma Jeane stala Marilyn Monroe. [Arte]
Páni mají radši blondýnky (1953)
Gentlemen Prefer Blondes je príjemná, oddychová, celkom vtipná a zábavná komédia s najslávnejšou blondínkou Hollywoodu Marilyn Monroe. Najviac sa mi páčili kostýmy a samozrejme Marilyn. Hudobné čísla mohli byť lepšie. "Diamonds Are A Girl's Best Friend". [Arte 09.10.2022]
The Chosen - Perfektní příležitost (2021) (epizoda)
Obdivujem nápaditosť tvorcov a všetkých, ktorí sa podieľali na písaní jednotlivých epizód, vďaka dobrej predstavivosti a talentu v The Chosen dostávajú priestor nielenže neznámi herci, ale aj navonok nie až také dôležité postavy z Biblie, konkrétne napríklad tu "Uzdravený pri rybníku" ochrnutý muž bez mena tu dostáva svoj samostatný príbeh a priestor a to je úžasné, vždy si teraz na ňho spomeniem. Ďalšia zimomriavky spôsobujúca epizóda, už samotný 9minútový úvod bez slov je úplne že super. Herecké výkony sú skvelé, mám už svojich obľúbencov a Ježiš je tu taký sympaťák, nemohli vybrať lepšie. Bravó, tlieskam!!!
Rozum a cit (1995)
Filmový klenot. Film ako stvorený pre mňa😉. Jane Austen♥️nám za svoj krátky život zanechala nezabudnuteľné príbehy a práve táto adaptácia je jednou z najlepších a to mám na mysli všetky jej sfilmované diela. Sense and Sensibility má všetko, čo od dobrého filmu očakávam a hlavne zahreje pri srdiečku. Je tu toľko emócií, že som sa aj smiala, aj plakala - je tu všetko! Dokonalý film, ktorému nemám absolútne čo vytknúť. Všetky nominácie a ocenenia zaslúžené. Podarilo sa tu ozaj všetko od hereckých výkonov až po kostýmy. Mladučká Kate Winslet ešte pred Titanicom :-). Emma Thompson a Hugh Grant tiež ešte mladí, mne osobne nevadilo, že Elinor vo filme je staršia ako v knihe, veď keby ju hrala mladšia herečka, nepôsobila by ako old maid. Ako dobre vybraní herci, ako krásne prenesené dialógy na plátno, aká skvelá hudba a malebné prostredie anglického vidieka s výhľadom na more. Balzam na dušu, pastva pre oči a uši. Sense and Sensibility som dnes nevidela prvý a dúfam ani posledný raz a zvažujem aj to, či mu neuvoľním miesto v mojej top desiatke. 95%.