Recenze (81)
Upgrade (2018)
Geniálne prepracovaná sci-fi akčná strieľačka pri ktorej sa zabaví každý milovník kvalitného akčného scifi. Stem to celé pekne zahral a zakončil. A ukončil aj ostatných.
Máš ji! (2018)
Super naháňačka 😉
Krajní meze (1995) (seriál)
Jeden z bezpochyby najlepších sci-fi seriálov ktoré som kedy sledoval. Efekty úžasné a väčšina dielov aj stojí za pozretie a nesie nejaké poučenie a nie ako väčšina dnešných akože sci-fi filmov a seriálov kde to je len o efektoch a podobných hlúpostiach. Do tohoto seriálu dali viac ako len poriadne efekty, dali do toho aj kvalitný dej do väčšiny epizód aj keď niektoré stoja za hovno a niektoré sú úplne neoriginálne, ale aj tak do tohoto seriálu dali viac ako napríklad do Stargate Origins alebo Ghosted. Je tu aj normálna akcia, napätie, pôžitok, nadšenie, dobré efekty a hlavne( čo je aj dôležité) je to poriadne scifi. Prekonáva to väčšinu sci-fi filmov a seriálov tohoto storočia. 100/100
Blázni ze stadiónu (1972)
Jednoznačne jedna z najlepších komédii aké som kedy videl. Dokázala zaujať nápadmi, vtipmi, hereckými výkonmi a veľa ďalšími vecami. Toto bolo komediálny raj. 120%/100%
Rain Man (1988)
Kvalitný film ktorý ukázal mal aj nejakú hodnotu a niečo človeku ukáže. Je to kvalitná ukážka že rodina môže zmeniť čokoľvek nech už človek chce dosiahnuť čokoľvek alebo o čokoľvek mu ide. V skratke úžasný film, úžasné posolstvo, herci, a aj pekné vtipy a fakt príjemný dej.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Bezpochyby jeden z najlepších a najbombastickejších filmov tohto roku. Nádherné efekty, skvelý herci, super vtipy, celkom dobrý soundtrack a aj pekný dej. A dokonca aj koniec trocha prekvapil čo sa mi náramne páčilo. Aj keď bolo tam pár absurdností ale aj tak tie dobré veci prekonali všetky tie absurdnosti v jednom okamihu a vzniklo z toho nádherné filmové dielo. Spielberg sa toho fakt chytil a dotiahol to aj do úžasného konca. Všetka česť aj jemu.
Ex Machina (2014)
Tu je pekne ukázané aké sú ľudia svine a to nie len k sebe ale aj k umelej inteligencii. A je tu pekne ukázané že svet speje do záhuby. Inak v celku dobrý a pútavý film s peknými efektami a aj celkom sympatickými hercami a podľa mňa aj s dosť dobrým príbehom.
Trosečník (2000)
Jeden z najznámejších filmov, a notoricky známy asi každému ale aj tak furt dobrý.
Víkend u Bernieho (1989)
Nádherná komédia s príjemnou zápletkou a peknými vtipmi.
Thor: Ragnarok (2017)
Vynikajúci a v celku vtipný film.