Oblíbené seriály (10)
Vikingové (2013)
Pán času (2005)
Hra o trůny (2011)
Naprostá pecka, byl jsem hodně zvědav o čem to bude a velmi mne potěšil děj i celkový pohled na tento seriál. Poslední dobou je to snad jediný nejpovedenější seriálek.
Simpsonovi (1989)
Hvězdná brána (1997)
Přelomový film na který navazuje tento dnes snad i již kultovní seriál. Scénář vždy kvalitní a nestalo se mi, že bych u některého dílu trpěl nudou ani při opětovném shlédnutí.
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Škoda relativně brzkého konce tohoto taktéž povedeného seriálu. Věřím, že tvůrci měli ještě velmi širokou škálu možností k čerpání a mohli vytvořit ještě pár sérií. Po klasickém SGC to byl krok kupředu s velikým potenciálem.