Oblíbené filmy (10)
Kmotr 1, 2, 3 (1992)
Nelítostný souboj (1995)
Carlitova cesta (1993)
Ray (2004)
Dreamgirls (2006)
Smoke (1995)
Na Zlatém jezeře (1981)
Pro me jasny a ukazkovy prototyp "petihvezdickoveho" filmu ....do ktereho se da zamilovat!
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Smrt krásných srnců (1986)
Láska nebeská (2003)
Kdybych mel jmenovat svuj nejoblibenejsi romanticky dojak, Love Actually by byl na prvnim miste! Silna smes emoci, kdy se smeji a tecou mi slzy dojeti a smichu zaroven, to jeste zadny film nezvladnul. A to od sameho zacatku ,uz pri predmluve ke scene na letisti, s naslednou scenou nahravani vanocniho songu Billyho Macka. Dnes jsem film videl snad podesate a cvici se mnou stale stejne. Krasa, ktera pohladi srdicko... PS: Dnes pro me take poprve v TV /Prima/ a musim zkritizovat dabing! Pokurvil film, jak jen mohl.Hlas Keiry Knightley byl priserny a nektere sceny byly totalne shozene.Zejmena scena s Billym Mackem po jeho navratu z vecirku od Eltona a jeho nasledne vyznani managerovi Joemu. S laskou a uctou vzpominat a vroucne si prat navrat Ceskeho filmoveho studia dabing! S uctou k mnoha filmum..