Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Ano, srdcová záležitost. Krásnej příběh o tom jak by se lidé k sobě měli chovat. Škoda, že to funguje jenom ve filmu.
Requiem za sen (2000)
Dlouho jsem měl tento film v poličce jen tak. Po doporučení jsem si ho v noci - a se sluchátky na uších! - pustil. A to jsem neměl dělat. Vynikající hudba,bravurní obsazení, jeden (špatnej) trip za druhým, zoufalost, beznaděj, hysterie, titulky, tupé zírání na tmavou obrazovku,do stropu... Tak tak nějak jsem si vychutnal mého prvního Aronofskyho. Přesně pro tyhle zážitky se točí filmy a lidi se na ně dívají - teda alespoň doufám. Smekám.
Poslední skaut (1991)
Školení od Tony Scotta jak má vypadat akční jízda a jedinej představitel poldů "drsné školy", kterýho mám ale hodně rád. Náramná kombinace. Tolik libových hlášek jsem snad slyšel jenom v Pulp fiction. Jo a doteď si občas připijem na Alexe pediatra, že Toxie :-)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Ano, Cameron je pán světa. Vše - od hudby, přes triky až po Arnolda je dokonalé.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Jedna z nejlepších komedií co jsem viděl. Velmi inteligentní humor z pera našich mistrů Smoljak+Svěrák. Já tleskám
Velká ryba (2003)
No teda, to bylo moc příjemném pokoukání. Pohádka o vztahu otec-syn, kde vyprávění otce o svém životě je plné fantastických výjevů jako je obr, čarodejnice a vůbec vše co nám fantazie může nabídnout. Vše zabaleno do krásného příběhu, hudby a přesné režii Tima Burtona - přesně takhle ho mám nejraději.
Mlha (2007)
Mlha je další z řady vynikajicích filmů mistra Darabonta. Triky jsou opravdu nic moc, ale nepůsobí rušivě, herci jsou ok, hudba taktéž, atmosféra graduje a ten konec je opravdu lahůdka a film posouvají o hvězdu víš a řadí ho mezi mé nej.
V Bruggách (2008)
Pane jo, to bylo moc dobrý. Farrell s Gleesonem jsou výborní, stejně jako vtípky a hlášky který jsou od začátku do konce. Nenápadnej filmeček, ale o to víc mě překvapil. A ještě něco - krátce po shlédnutí filmu jsem sázel na fotbal a jen tak z nostalgie jsem vsadil na FC Bruggy - a bingo :-)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Bez komentáře - ten opravdu nepotřebuje :-)
Berlin Calling (2008)
Příběh o tom, kterak jeden Dj chtěl ke svému prvnímu albu přijít, aneb jak lze o vše během chvilky přijít - samozřejmě za pomocí veselých pilulek a dalších chemikálií ze Spolany :-). Měl jsem tu čest slyšet hrát na živo pana Kalkbrennera (i jeho bratra Fritze) a hned je o zážitek do konce života postaráno. Kdo rád elekrtoniku, dává za 5* , komu sedne tento styl hudby - elektro řízlé technem,synťákama a zpěvem je doživotní fanoušek a hodnotit nemusí - ten to prožívá.