Recenze (714)
Slepičí úlet: Zrození nuget (2023)
Slepice jsou fajn..v testicku😊
Narcos: Mexiko - Série 3 (2021) (série)
Nejslabsi serie
Balto (1995)
Proste hezky pribeh
#annaismissing (2023)
Velmi dobre
Pět nocí u Freddyho (2023)
To proste nefunguje a fakt je to nudna sracka
Přízraky v Benátkách (2023)
Bohuzel jsem na tenhle pribeh az moc chytrej a vraha jsem odhalil po 30 minutach… Navic tomu nesluselo nadprirozeno..
Pearl (2022)
Tak ja jsem hodne spokojen..Uplne uzasna psychopatka a jeji zaverecny monolog je skvelej..
Robinson Crusoe (1997)
Celkem nudne
Dřevěné uhlí (2022)
Clovek porad ceka ze se neco stane a ono nic moc..
Dokud nás smrt nerozdělí: Söring vs. Haysom (2023) (seriál)
Podle mě vraždili spolu…