Recenze (28)
M3GAN (2022)
Neni to uplně blbý, celkem mě to i bavilo. Otázka je jestli to bylo “kvalitou”, nebo očekáváním, kdy přijde ta část, kdy se člověk má bát.
Willow - Bitva u obětního beránka (2022) (epizoda)
Úplně nerozumím nevyváženosti v rámci dílu, protože chvilkama je to dobrý, zajímavý a vtipný. Ale na druhou stranu mám jindy chuť to vypnout. Ale zase na druhou stranu, díky za to, že ty dvě ženy z lesa se nedožili ani deseti minut 😅
Willow - Velký Aldwin (2022) (epizoda)
Mno tak po prvních epizodách se dá s klidem říct, že kastrovanej myšák pokračuje v nastoleném trendu, likvidace všeho, co vlastní. Máme tu všechno. Debilní, ale rádoby vtipný dialogy, hlavní postavy, co vypadaj jak banda puberťáků, absolutně nelogický chování. A úplně nejvíc je, když se Brunhilda snaží kouzlit a vůbec jí to nejde, dokuď jí nedá zlej rytíř pěstí do obličeje. Kdyby to věděl Willow, tak jí řeže od začátku druhý epizody a na konci by z ní byl novej Gandalf, co navíc umí vařit. Ve 3. epizodě by zachránila prince a byl by konec.
Star Wars: Příběhy rytířů Jedi (2022) (seriál)
Až na ten poslední díl, kde si Filoni dělá co chce a popírá knihu je to celkem OK. Mohlo to bejt delší...
Stranger Things - Season 2 (2017) (série)
Stejnej nudnej a šedej průměr jako 1. série. Už nezabírá ani dobová nostalgie. Další sérii už netřeba začínat.
Stranger Things - Season 1 (2016) (série)
1. série: Chvílema to nebylo špatný, ale ani dobrý. Místy se mě to pokoušelo unudit k smrti. Zatim tak 2,5* Upřímně nechápu těch 93%.
Havel (2020)
Vypnuto po cca 10ti minutách.
K zemi hleď! (2021)
Na jednu stranu, je to vlastně strašně geniální a na druhou, je to až hrozivě nudnej film.
Cobra Kai - Série 4 (2021) (série)
Touhle sérií to mělo skončit... Už je to tak zamotaný a nastavovaný, že se na to nedá koukat.
Tajemství v nás (2020)
Strašně nudnej film, v půlce sem chtěl aby se už Joel proboha přiznal.