sorrow

sorrow

okres Beroun

3 body

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5
    • 11.11.2020  07:51
    Specialisté - Linka 116 (S05E10) (epizoda) (2020)
    odpad!

    To byla zase paráda. Vyšetřování na nule a pachatel se pak přizná sám, hotovo, další epizoda za námi. Takováto vražda prakticky neproveditelná, aby se na vše nepřišlo. Bus jel o 7 minut dříve a proč ho tedy zrovna ten zastřelený stihl, když nikdo jiný ne??? Jak mohli vědět, že pojede zrovna tímto busem a zrovna v tolik hodin??? Mohl si vzít taxi, mohl dostat náhradní vůz v servisu, mohl pracovat z domova, vzít si volno, těžko by jel zrovna takový člověk busem. Zrovna zase nikde žádná kamera, nikde žádný svědek… Vyšetřovatelé neprověří vazby mezi lidmi v busu, neprověří důkladně život zastřeleného, aby našli motiv vraždy. Khek mám rád, ale její neustálé vracení se jako investigativní novinářky, která se vždy jakoby někam nachomýtne a zrovna pomůže ke zdárnému vyšetření případu je už ohrané a trochu trapné. Ze seriálu jednoduše zmizel její táta i její přítel, který byl zastřelen, tak jí tam neustále nevracejte, nemá to smysl.

    • 9.11.2020  09:39
    Specialisté - Hráz (S05E09) (epizoda) (2020)
    odpad!

    Další laskomina z dílny Špecialistů. Zde už ani nebylo potřeba nic vyšetřovat, neboť pachatelé se přiznali sami. Vyřazovacím způsobem však z okruhu těch lidí ze statku, kteří tam byli přítomni před 25 lety i nyní nebylo moc složité pachatele vyhledat, např. vyloučit babičku, mladého kluka, který tehdy ani nežil apod. Strouhal toto učinil, kupodivu ale až na konci epizody. Opět změť náhod, nelogického chování postav (vykopání mrtvoly po 25 letech a odvezení kostí na statek, jako proč???), do toho takové vyšetřování, nevyšetřování, prostě klasičtí Špecialisté, kteří díky tomu, že aktuálně jinou kriminálku nedávají jsou suverénně nejlepší krimi co nyní v televizi běží 😊

    • 26.10.2020  11:11
    Specialisté - Fotograf (S05E07) (epizoda) (2020)
    odpad!

    Další opravdu vypečená epizoda. Specialisté měli opět takové až podezřelé štěstí, když zrovna v době, kdy se v popelnici ocitne vražedná zbraň (fotoaparát), stojí vedle popelnice, a dokonce ve fotoaparátu najdou i fotografie toho kdo vraždil, kdy nejlepší je prostě se při vraždě vyfotit, pak vražednou zbraň vyhodit do odpadků před vlastním barákem a ani se neobtěžovat vyndat ten film či kartu z fotoaparátu. Tohle není krimi o nějakém logickém vyšetřování, ale pouhá změť náhod, kdy se Specialisté zrovna někde ocitnou a akorát v ten okamžik zjistí klíčovou informaci k vyšetřování (např. v tomto dílu stojí u popelnice, kam je vhozena vražedná zbraň, nebo třeba v nedávné epizodě Velký pád jdou v noci hledat disk pod okno, ze kterého vypadla oběť a akorát tam potkají podezřelou, která ho tam ve stejnou dobu jde také hledat). Přemísťování Specialistů je vskutku zajímavé, kdy jsou v kanceláři a najednou jsou venku v terénu (např. epizoda Temný přítel, kluk kope na mostu do plyšáků, Specialisté ho vidí na kameře a jedou na místo, kam musejí zákonitě dorazit třeba za hodinu a kluk tam stále kope do plyšáků, prostě ten den se rozhodl celý den strávit na mostě kopáním do plyšáků). Opravdu úsměvné… Nikdy by mě nenapadlo, že budu vzpomínat na Kubu Štáfka, jako na kvalitního vyšetřovatele, ale to co přišlo po něm, je opravdu ještě horší...

    • 26.10.2020  11:05

    Několik lidí z malého českého filmového rybníku se vyjadřuje k velkému americkému tématu ohledně diskriminace, genderu a takových těch věcech které aktuálně hýbou světem, tedy zda je či není správné, aby někdo určoval kdo ve filmu bude či nebude hrát, aby bylo všechno tak nějak dostatečně vyvážené a jak na place před kamerou, tak i ve štábu za kamerou bylo dostatek odlišných kultur, pohlaví, náboženského vyznání a sexuální orientace, tedy aby se ve filmu objevil nějaký ten černoch, indián, homosexuál, transexuál a bylo tam i dost žen. Pokud tyto kvóty nebudou naplněny, s Oskarem se rozlučte. Všichni se vlastně shodnou, že pro český filmový průmysl je toto téma absolutně bezvýznamné, to jim ale nebrání, aby nějaká svá moudra k tomuto tématu divákům sdělili a máme na světe další bezvýznamný dokument České televize. Na celém pořadu Querr mě snad přišlo nejzábavnější to, že ač tato témata otevírají a řeší, sami nejlépe ukazují, jak jsou nevyvážení, neboť v titulcích za pořadem jsem si spočítal všechny lidi co se na výrobě pořadu podíleli (režie, zvuk, střih apod.) a k mému úžasu jsem zjistil, že muži to ženám nandali 11 ku 3 (Novák, Lexa, Anděl, Rudčenko, Moravec, Macek, Musil, Bareš, Racek, Morávek, Šofr x Berkovičová-Raušová, Šplíchalová, Malinová). Vypadá to, že pořad Queer není moc Queer… Lidi, rozum do hrsti. Ať hraje ten, kdo je dobrým hercem, a ne ten kdo se k roli dostane jen díky tomu, aby byly naplněné nějaké kvóty, a to na úkor někoho lepšího. Ať si sám producent a režisér zvolí, kdo jim bude ve filmu hrát.

    • 26.10.2020  10:58

    Tak jsem i třetí sérii dokoukal, avšak čekal jsem asi trochu něco jiného, jsem zklamán a jsem udiven, že tohle může mít v celkovém hodnocení 90 %. Čím novější série, tím více ujeté. Na seriálu mně vadí zejména dvě věci: 1/ nereálnost Gileádu – někdy jsou vojáci na každém rohu, když scénář pro děj potřebuje, nejsou náhle nikde, v některých dílech jdou třeba služebnice spolu po ulici a jsou okřikovány vojáky, aby se spolu nebavily, jindy se služebnice mezi sebou poperou a žádné vojáky to nezajímá a 2/ chování June, která je jakousi nadslužebnicí, protože jí prochází úplně všechno. V Gileádu visí na zdi lidé za každý sebemenší prohřešek, avšak June si dělá, co chce (pokusí se o útěk, navštíví svoji dceru Hannah v jejím bydlišti, zajistí vycestování své druhé dcery Nichol, fackuje velitele, řve na jeho ženu, uráží jí, dokonce se jí pokusí zabít) a nestane se jí vůbec nic. To je naprostý nesmysl. Představitelka June v prvních dílech první série sympatická, během tří sérií jsem si vůči ní vypěstoval úplný odpor, každý díl opakující se dlouhé pohledy na její obličej přes celou obrazovku, strašné… Watterfordovi jsou v Torontu ve vězení, no je to taková pěkná vilka. A závěr, děs a hrůza, vše opět prošlo, jedna služebnice a kam se na ní hrabe celá organizace Mayday. No myslím si, že ta chycená Marta by pěkně rychle zpívala a k žádnému útěku by nedošlo. Na konci mrtvý vojáček nikomu nechybí, ale June si přijdou její kamarádky vyzvednout, asi se po nich zase najednou nikdo neshání, vojáci zase neviditelní, když to scénář potřebuje. I tak další sérii budu sledovat a už se na ní moc těším, zejména na to jaké další nesmysly si scénář na diváka připraví, asi bych se ani nedivil, kdyby se June vrátila, tetička Lýdie zase udělá tytyty, ošklivá služebnice, odvezla 50 dětí z Gileádu, pak jí přiřadí do další rodiny a její podvratná činnost v Gileádu může vesele pokračovat. Opravdu tohle nikomu jinému nepřijde stupidní???

    • 10.10.2020  22:28

    Tohle je už opravdu k smíchu, kam až to zajde. June už jen nefackuje velitele, ale dokonce je zabíjí, samozřejmě zase beztrestně, protože úklidová četa v Jezábel by mohla vyučovat při práci Viktora Čističe z Brutální Nikity. Tenhle velitel asi nikomu chybět nebude, prostě zmizel a život v Gileádu jde dál. Čím dál tím větší sračka, která postrádá jakoukoli logiku. Důležitá informace, kterou jsem se v tomto dílu dozvěděl je, že ačkoli chce June zachránit 52 gileádských dětí, ona sama zůstane v Gileádu a bude dále školit všechny velitele, což otevírá cestu další, již čtvrté sérii. Jak dlouho se bude tato kaše ještě nastavovat? Je to pořád o tom samém, v první sérii možná zajímavé, jak to jde dál a dál, je to jen horší a horší… A ten Watterford, to je opravdu takový hňup, že má meďoura za několik mega a nemá v něm navigaci a přejede hloupě za hranice do Kanady do léčky? Za tohle 90 %, jako vážně???

    • 17.9.2020  14:19

    Osobně jsem neustále překvapen z tak vysokého hodnocení, ale každému se holt líbí něco. Služebnici jsem začal sledovat s velkým očekáváním a je pro mě velikým zklamáním, nicméně už i tu třetí sérii dokoukám. Na celém seriálu mně asi nejvíce vadí ta nelogičnost. June by totiž za vše co v Gileádu provádí musela být tak desetkrát pověšena, všichni jsou trestáni, včetně Sereny, jen na ní si jaksi nikdo nedovolí (její nedotknutelnost měla opodstatnění jen v době jejího těhotenství, pak už ne). V tomto dílu už nejen, že je nedotknutelná, ale dokonce se všude pohybuje jako nějaká šedá eminence, kdy se stává jakousi zpovědnicí jak Freda Watteforda, tak i Sereny Wattefordové a vodí si oba jako loutky, no není tohle naprostý nesmysl? Proč by jí proboha všichni takhle zobali z ruky? Velitele Lawrence, ze kterého jsou všichni připosraní má naše June také na háku a dělá si v jeho domě co chce. Mnohem zajímavější je dění v Kanadě, ale to seriál bohužel nezachrání… V posledních dvou dílech je to utahané, pořád ve stejných kolejích, nic zajímavého se neděje, jedna velká nuda a nejhorší jsou neustále se opakující detailní dlouhé záběry na obličej June, která je mně stále méně sympatická.

    • 3.9.2020  08:24

    Jeden z nejhorších dílů. Opět již samozřejmé porušování předpisů ze strany Specialistů, tentokráte v podání Šafářové, celý případ byl jednoduchý a všichni tři zločinci byli odhalitelní hned na začátku, no nikdo jiný ani nabídnut nebyl. Kde vzal u Šafářové doma Boris domácí oblečení, ve kterém se tam pak pohyboval? Opravdu by Šafářová nechala doma takového podivného člověka se ztrátou paměti, mohl to být třeba vrah, který by jí pak po navrácení paměti mohl ohrožovat. Šafářová si běžně nechává na sedačce v autě vystavenou adresu, aby všichni věděli, kde bydlí? Kovář prý nevěří na náhody, to já také ne, no Šafářová přinese domů květiny a ty jsou zrovna koupeny v květinářství, kde byl kdysi Boris u padouchů a vzpomene si na to – kolik takových květinářství asi v Praze je, 100, 200, ...? To byla sakra náhoda. Borisovi se zdá sen a načmárá ráno nějakou budovu a Specialisté hned vědí, kam jet, kde ta budova stojí, hned jim tam přijde podezřelé, že je tam zabetonovaná díra (v takovém starém objektu by mně to divné ani nepřišlo) a vedle najdou krev, jsou bystří. Ti dva květináři musí být hodně hloupí, když tu starou budovu asi desetkrát prohledávali a kartu do počítače nenašli, když byla položena v té skříňce – to by bylo asi první místo, kam bych se podíval. A co ten zásah na konci, jako Kovář napíše Strouhalovi SMS, že se jedou podívat do té staré budovy pokusit se najít kartu do počítače, kdy tam, jedou dva ozbrojení policisté a nic nenapovídá tomu, že by je tam měl někdo ohrožovat a Strouhal tam rovnou přiletí se zásahovkou asi 20 policistů, to jako vážně? Opravdu komedie, 0 %.

    • 27.8.2020  15:28
    Maratónec (1976)
    **

    Ničí mě v obdobných filmech scény, jak třeba Roy Scheider na hotelovém pokoji v Paříži zabije nějakého Číňana, pak si v klidu odjede do New Yorku a nikdo úmrtí Číňana neřeší, nikoho nezajímá, že ubytovaný host někam odjel a nechal v pokoji mrtvolu se zdemolovaným a zakrváceným zařízením, vše navíc viděli svědci, čili ani nemohu přistoupit na to, že by snad tajná americká služba jako všechno uklidila. Ani tak skvělý herec jako Dustin Hoffman zde není ve svých 39 letech jako student moc uvěřitelný. Vlastně jsem ani nepochopil jaký dávalo smysl, že D.H. zrovna trénuje na maratón a podle toho je určen i název celého filmu, když běh byl zde úplně podružný, snad až na výjimku v jedné pasáži filmu, když D.H. utíká před autem po zubařském zákroku. Příběh, kde prostý student, kterého vyleká i noční příchod bratra do jeho bytu, nemluvím vůbec o hysterickém záchvatu, když se k němu do koupelny dobývá Olivier a z tohoto strašpytla se ze dne na den stane nekompromisně rozhodný člověk, který z fleku zabíjí jednoho padoucha za druhým a vše se rozhodne řešit na vlastní pěst bez oznámení na policii, mně prostě přišel dost přitažený za vlasy a moc jsem mu nevěřil. A ano, je to bezpečné…

    • 27.8.2020  15:19
    Příběh služebnice (TV seriál) (2017)
    **

    Tohle musel skutečně vymyslet nějaký chorý mozek. Od prvního dílu jsem byl zvědavý, co se bude dále dít, kam se to vyvine a ono to bylo stále nudné a nudné a dvě série jsou pryč. Formát takového státu by byl zcela jistě neudržitelný, neboť spokojeno v něm může být jen pár vyvolených velitelů, a i ti vlastně žijí trochu ve strachu, protože si stačí začít se služebnicí a část ruky je hned pryč. Zbytek lidí zastávají role poslušných manželek, služebnic, tedy rodících děloh, služek v kuchyni a strážců nebo tet, provinilci jsou pak vězněni v jakýchsi koloniích, kde rubou z jakéhosi nevysvětlitelného důvodu radioaktivní odpad, nebo rovnou věšeni. Toto zřízení jakéhosi Gileádu navíc čelí kritice ostatních států, min. sousední Kanady, kde se srocují uprchlíci z Gileádu. V takovém zřízení by se asi na vzpouru dlouho nečekalo. V seriálu je navíc nasekáno nesmyslů až běda, např. Offred hned v prvním dílu popisuje, jak jsou okna z nerozbitných skel, aby se služebnice nemohla podřezat, tomu je uzpůsoben i oděv všech služebnic, aby je třeba nenapadlo se oběsit, avšak služebnice se může pohybovat po celém domě, a to i v kuchyni, kde si může vzít jakýkoli nůž. Nebo třeba jak kamarádka Offred Moira se pokusí utéct v šatech tety, je chycena a pak je nucena dělat prostitutku v jakémsi nevěstinci, pak se ale jednoho dne naštve, jednoduše ukradne auto, někam s ním odjede, pak přeběhne jedno pole a najednou je v Kanadě. Přitom ale přece v Gileádu na každém rohu stojí dva vojáci (nevím, kde by Gileád takový počet vojáků vzal) a hle, najednou utéct za hranice je tak jednoduché. Ofglen jen tak někde sežene bombu jako hrom a skoro s ní položí mrakodrap (kde k ní přišla v podmínkách, kde jsou na každém rohu dva vojáci a za každý prohřešek se věší na zeď?). Kdo vlastně v Gileádu pracuje a stará se o běh ekonomiky, když vidíme jen velitele, jejich manželky, strážce, služebnice, marty, tety a vězně z kolonií, pracuje tam vůbec někdo??? Offred je jednou k paní Waterfordové uctivá a oslovuje ji vykáním paní Waterfordová, jindy ji zase na férovku říká Sereno a skoro jí naplive do obličeje, v posledním dílu už si dokonce dělá fackovacího panáka i z velitele Waterforda a kupodivu se jí nic nestane, nepochopitelné. Tím, co provede Offred v závěru, kdy se sama vzdá svobody, dítěte, manžela, asi aby mohla rozvrátit Gileád zevnitř, by se odsoudila k pověšení na prvním kandelábru, co by potkala, ale samozřejmě se jí zase nic nestane, aby tato nastavovaná kaše mohla pokračovat. Tento seriál jsem moc nepochopil, naprostý nesmysl…

    • 27.8.2020  15:12

    Klasická tarantinovská zabijačka. Ve filmu je však jedna kardinální chyba, která dělá celý film naprostým nesmyslem. John Ruth veze Daisy Domergueovou na popravu do Red Rocku, kde mu má být vyplacena odměna 10 000 dolarů a po celou cestu má logicky obavu, že jej může někdo zabít, např. někdo, kdo by mu chtěl vyfouknout jeho odměnu, nebo někdo kdo by chtěl Daisy zachránit. Díky blizardu se musí ubytovat v galanterii u Minnie. V době jejich příjezdu je už u Minnie několik lidí, kteří tvrdí, že jsou cestující z předchozího dostavníku (Tim Roth, Michael Madsen, Bruce Dern) a pak ještě jakýsi mexikánec vydávající se za správce galanterie k čemuž ho měla pověřit Minnie. No dobře, tomu by se dalo i věřit, ale nechybí tam někdo? Ano, určitě tam chybí kočí, který měl ten první dostavník kočírovat. Ač si tedy John Ruth a později major Warren hrají na vyšetřovatele a vžívají se do role Hercule Poirota, moc chytří asi nejsou, když jim nedocvakne a nezeptají se, kam zmizel kočí od prvního dostavníku. Že by šel pěšky do Red Rocku v tom blizardu a pak se zase pěšky pro cestující vrátil? Jednoduše bylo od začátku jasné, že u Minnie něco nesedí. Parta z prvního dostavníku sice ponechala na živu Bruce Derna, aby byla sestava uvěřitelnější, avšak na kočího jaksi zapomněli…

    • 13.7.2020  14:57
    Dáma a Král (TV seriál) (2017)
    *

    Pokud bych měl hodnotit všechny série jako celek, podíval jsem se, ale nijak mě to nenadchlo. Komentoval jsem některé jednotlivé epizody a jak jsem již uvedl, celé je to hrozně jednoduché, kdy se vše v každém dílu opakuje (advokátní kancelář supluje práci policie, kdy policisté jsou zde líčeni jako absolutní troubové, všichni s advokáty vždy spolupracují, ačkoli k odpovídání na otázky advokátů nemají žádnou povinnost ani důvod, na konci vždy všechny svolají do jedné místnosti a opět se i včetně vraha vždy na místo poslušně dostaví a poslouchají nudné vykecávání Krále, Braunové, Milana či Černého). Za nejvíce komické však považuji fakt, že herec Michal Dalecký v první sérii v epizodě Milenci a vrazi představuje jakéhosi Emila, který zavraždí krizového manažera Radima Tesaře a pak se náhle tento stejný herec objeví ve třetí sérii v epizodě Král je mrtev jako tajemný Milan, který se pak stane pevnou součástí advokátní kanceláře. Je opravdu tak málo herců, že v seriálu, který má 30 epizod musí hrát stejný herec více rolí? Toto považuji za absolutní amatérismus autorů, bohužel se toto stává skoro ve všech českých krimi…

    • 13.7.2020  14:55
    Cizinec (TV film) (2004)
    *

    Film o výměnném pobytu dvou zaměstnanců z reklamních agentur, kdy si ani nevím proč, nevymění jen práci, ale i své domovy, kdy se tato dvojka do sebe na dálku Londýna a New Yorku zamiluje, ačkoli se nikdy neviděli je dopředu čitelný a už na začátku si lze konec velmi lehce domyslet, protože námět je opravdu hloupý, jako tomu bývá u 95 % těchto rádoby romantických komedií. Nechápu proč se vždy postavy v těchto romantických komediích chovají jak naprostí dementi, např. jemu zvoní mobil v divadle a on s tím zvonícím mobilem běží na chodbu, a ještě u toho upadne, jako by nestačilo použitím jednoho tlačítka vypnout zvonění a v naprostém klidu odkráčet z hlediště na chodbu, jí zase začne doma hořet v kuchyni a ona na to kouká jako husa a čeká až se sepne hasící systém, který zkropí celou kuchyni. Hloupé, hloupé, hloupé. Jen se divím, že tento film ještě nebyl zakázán pod tlakem hnutí Blake Lives Matter, když jedinou zápornou postavou je zde černoška, pardon, Afroameričanka, která v NY intrikuje, aby postoupila ve firmě na vyšší pozici a neštítí se ničeho, ani vzít do pusy svého šéfa. Ten film přece jasně ukazuje zakořeněný rasismus, kdy se z těch nebílých lidí dělají ti zlí… No možná na tento film také jednou dojde.

    • 16.6.2020  14:23

    Ano, je to komedie, ale i tak by snad vše mělo dávat trochu smysl. Vašut je rozveden a po zásluze oškubán Hybnerovou jako slepice. Jeho Ex ho oškube o dům, auto, vyluxuje účet. Chceš snad ze mě udělat bezdomovce, rozčiluje se Vašut do telefonu. Následně odjede za bráchou do hotelu na horách a začíná si žít jako nějaký rentiér, žádná práce, jen lyžování, balení mladých holek, sex a chlast. Pokud vlastní hotel na horách, ten manželku při rozvodu jako nezajímal a milostivě mu ho nechala? No tak to dopadl Rudolf velice dobře při tom rozvodu a nemá proč si stěžovat. Celý hotelový personál tvoří asi jen věčně ožralí a nic nedělající bráchové Vašut s Etzlerem a recepční Kohoutová, která je v práci asi pořád a dělá recepční, kuchařku, pokojskou 24 hodin denně, k tomu se stará o dceru, a ještě stíhá vozit zaměstnavatele po bordelech. Product placement strašný, občas na diváka vykoukne zelený ufon, pochválí se Bandi, sušenky Manner na stole. Evička Decastelo už asi přijímá nabídky na role jen s podmínkou, že se do některých záběrů natlačí i její dětičky, je potřeba jim umést cestičku do showbusinessu, no nejsou to jediné protekční dětičky v tomto filmu. Vrcholem je však zápletka, která je dopředu divákovi jasná. Náhoda, že si Vašut nabalí na anonymní seznamce zrovna majitelku sousedního penzionu, kterou s bráchou nesnáší, ačkoli ji záhadně nikdy nepotkal, neviděl a pak spolu randí a nikdy na to nepřijdou (nebaví se o své práci, neukáže Vašut fotku svému bráchovi, vídají se jen na jiných místech atp.) je až neuvěřitelná. Navíc reportáž natočí zrovna Vašutova Ex, která ho oškubala při rozvodu a zrovna pracuje v televizi. Celý ten film je jedna velká náhoda a blbost.

    • 16.6.2020  14:12
    Pašerák (2018)
    **

    Clinta mám rád, ale tenhle film byl trochu, no asi více než trochu, přitažený za vlasy. Gangsteři drogového kartelu se nechají vodit za nos od osmdesátiletého dědy Earla, který si prostě drogy převáží, jak se chce jemu a na nějaké instrukce drogového kartelu z vysoka sere. V autě si pěkně prozpěvuje, občas sklátí nějakou mladou holku, občas se pokusí urovnat vztahy v rodině. První fušku mu do auta nakládají po zuby ozbrojení gangsteři a když se Clint u třetí fušky už nevydrží nepodívat, co to vlastně převáží za komoditu, je udiven, že má v kufru auta drogy, a co si jako myslel, že převáží cukrovinky, když na každou fušku dostane nový telefon a nakládka je vždy pod dohledem několika samopalů? Auto nechává vždy na stejném místě, asi aby jej bylo možné co nejsnadněji vystopovat. Policie zásadně během celého filmu nepoužívá služeb vycvičených psů na hledání drog, kdy v té části filmu, jak je Clint ubytován v motelu vedle Coopera a na parkovišti mu stojí auto, ze kterého přetékají drogy, tam kdyby se proběhl jeden takový hafan, bylo by vymalováno. Třešničkou na dortu je závěr, kdy starý lišák Earl s naloženým auťákem drog na celou akci hodí bobek a jde se na dva týdny uklidit domů k rodině, aby ulehčil smrt své Ex. Pak po pohřbu dělá jakoby nic a jede dodělat fušku. Gangsteři ale přece věděli, kde bydlí, vždyť jim ho doporučil ten kámoš jeho vnučky, že by se ho pak nezeptali, když jim mazaný děda Earl odklidí asi 300 kilo drog za desítky miliónů dolarů? Ne, prostě oni jen tak 14 dnů asi jezdí po silnici sem a tam, až Clinta jednoho dne potkají, jak uhání v protisměru. Ten příběh mohl být zajímavý, ale jelikož se tam všichni (gangsteři i policie) chovali, jak kdyby právě opustili Jedličkův ústav, hodnocení nemůže být vysoké…

    • 11.5.2020  09:49

    Opravdu tohle někomu přijde vtipné a ze života? Na tomto seriálu je pozitivní pouze to, že epizoda trvá pouhých 20 minut a snad jen to mě motivovalo ke shlédnutí první epizody. Nejprve před diváka netradičně předstoupili tvůrci, aby vysvětlili složitost natáčení (schválení bezpečákem a právníkem z ČT) a hlavně, aby si toto dílko a herecké výkony sami pochválili, asi z obavy, že nikdo jiný to neudělá. Vše v tomto seriálu je celkem stupidní. Jak už zde bylo napsáno, kluk paří doma 14 dnů hry a vůbec neví co se děje venku, tedy nenakupuje, nejí, nekouká na internet, nekomunikuje s rodiči přes mobil… Náhle mu volá jeho úča, aby zašel nahoru k sousedovi a řekl mu, že má vypnuté naslouchátko, ten si však při první návštěvě kluka v roušce myslí, že je to lupič, při druhé návštěvě s jakýmsi kýblem na hlavě ho má za vandala a poleje ho vodou a majzne ho holí po hlavě. Když se ta úča s manželem spojila, asi jsem očekával, že mu vše vysvětlí, že tam toho kluka poslala ona a že to není lupič ani vandal, ale Pepík ze zdola, kupodivu však k tomuto nedošlo, a i třetí návštěva kluka u starého pána končí fiaskem rozlitou instantní polévkou. Něco tak trapného se opravdu jen tak nevidí. Asi jsem náročnější divák, ale tohle za vtipné opravdu nepovažuji. Jinak chápu, že ten dědek se na ten nákup vykašlal, ale skutečně má doma jen poloprázdnou láhev s kyselými okurkami??? Jako žádné těstoviny, žádná sušenka, žádný jogurt? Vážně? Také mám rodiče v důchodu a když k nim přijedu, rozhodně jejich lednice nevypadá jako po vykradení. A pak zde máme ještě jeden manželský pár, který spolu už rok nespí, té ženské leze na nervy každé slovo jejího manžela, několik měsíců ho už podvádí s jiným a zrovna v první den vyhlášení karantény to všechno praskne. A nyní se můžeme těšit, jak se budou doma s pomocí Pazderkové štěkat. Další výživný kousek České televize ☹

    • 4.5.2020  14:59
    Máme na to (TV pořad) (2020)
    odpad!

    Další z mnoha vzdělávacích pořadů na veřejnoprávní televizi, který je naprosto zbytečný a vysává koncesionáře. Ano i Česká televize se musí přizpůsobit pandemii a trochu se na ní přiživit novými pořady, když jiné se nyní nenatáčejí. Jakási finanční poradkyně v ochranném štítu radí lidem v jejich investicích. Uvedu jeden ze včerejších "inteligentních" dotazů. Dobrý den, bydlím na vesnici a chtěla bych si koupit kurník, abych si v této těžké době mohla přivydělat prodejem vajíček. Hm, to je zajímavé a na kolik takový kurník vyjde? No, když mně pomohou kamarádi od nás z vesnice, myslím si, tak 40 000 Kč. Hm, a máte nějaké našetřené finance? Jo jo, máme. A kolik? Asi tak 450 000 Kč, šetříme celý život. Hm a jaké máte v rodině měsíční příjmy? Tak 45 000 Kč. Hm a jaké máte rodinné výdaje? Moc velké ne, asi jen 13 000 Kč. Hm, a nějaké exekuce máte? Ne ne, žádné exekuce nemáme, dejte pokoj... Hm, no ta investice do kurníku, když máte takovéto finanční rezervy se mně zdá rozumná, takže za mě SCHVÁLENO hlásí s veselým obličejem finanční poradkyně. Jejda, tak to jste mě potěšila, tak to já do toho půjdu, když jste to schválila, děkuji moc za schválení. Samozřejmě aby vše pochopil i ten největší tupec, na pravé straně se vše sčítá a odečítá, a nakonec nechybí ani razítko SCHVÁLENO, aby to bylo úplně jasné. Nevím, zda byl komičtější samotný dotaz či ta bezduchá rozprava. Člověk, který má půl mega na účtu a každý měsíc ušetří z výplaty dalších 30 000 Kč má potřebu se ptát, zda si může dovolit koupit kurník za 40 000 Kč, jako vážně? Takový pořad má koncesionář sponzorovat??? Za mě jedno velké FUJ!!!

    • 21.4.2020  15:17
    Přes prsty (2019)
    ***

    Není to úplná pecka, ale z toho, co jsem za poslední dobu z české strašidelné tvorby viděl (Teroristka, Chvilky, Bajkeři, Národní třída, …) mělo tohle aspoň nějaký příběh a občas to bylo i vtipné, asi tak na úrovni filmu Bezva ženská na krku. Jak se říká, jednooký mezi slepými králem, a tak i díky srovnání s tím jiným českým odpadem dávám vysoké hodnocení tři hvězdy. Potěšil herecký výkon Langmajera.

    • 21.4.2020  15:10
    Chvilky (2018)
    *

    Pokud bych to shrnul, mladá holka se stýká s příbuznými (babička, děda kdesi na LDN, máma léčící se u psychiatričky a psycholožky, táta), všechny navštěvuje a všichni ji lezou na nervy. Do toho má svůj vlastní život, kdy milostný život vede se ženatým mužem od rodiny, se kterým si občas vrzne v jeho kamiónu a současně se občas nechá přefiknout i v dodávce od někoho jiného. Časem rovněž začne docházet k psycholožce. A o čem že byl vlastně ten film? O ničem. Zase o jakési mladé holce znuděné životem, kdy tu holku nic nebaví, nic ji nenaplňuje. Pokud je tomu tak, proč neudělá v životě změnu – neomezí návštěvy příbuzných, nenajde si normálního chlapa, se kterým bude mít plnohodnotný vztah atd.? Zajímalo by mě, proč se zde stále dokola natáčejí filmy o těchto degenerovaných chudáčcích, kteří nedokáží žít normální život a útěchu hledají kdesi u psychologů… U typu těchto filmů mě neskutečně vytáčejí ty rádoby zajímavé záběry, kdy minutu koukáme na Bokovou, jak sedí v okně v županu, pak zase minutu, jak sedí u stolu a nalévá si džus, pak opakující se pohledy na krajinu apod. Jestli tohle stačí k získání Českého lva, je to celkem smutné kino…

    • 21.4.2020  15:06
    Bajkeři (2017)
    *

    Další hodně hloupá komedie z českých luhů a hájů. Máme zde už Snowboarďáky, Rafťáky a tak natočíme Bajkery. Partička tří neschopných paniců, kteří dosud své životy trávili pouze doma u kompu si pod dohledem zkušenější Hany Vagnerové s donucením vyrazí na výlet ujet 200 km na kole. Po cestě narazí na skupinku několika holek a může začít ten ohraný scénář, kdy se postupně do sebe všichni zamilují a začnou zjišťovat, že ten život u kompu není vlastně tak super, jak si mysleli a mnohem lepší než udržovat vztah se 17 holkami ve virtuální realitě je mít jeden opravdový vztah a k tomu trávit život v přírodě na kole a večer u táboráčku zpívat písničky a bez té wi-fi se dá světe div se opravdu žít. Celkem mě šokuje, že herečka jako Linda Rybová vezme ve filmu takový štěk, kdy za celý film jednou vystoupí z auta a podruhé sedí na židli a neřekne ani slovo. Připadá mi, že není vůbec důležité, kde budu hrát, co tam budu hrát, zda má ten film nějakou kvalitu, ale jestli za tu půl minutu „hraní“ dostanu pár peněz, jdu hned do toho. Naprosto šílené herecké výkony jak Hybnerové, tak Suchánka, oba hráli jak po mrtvičce. Třeba od nějakého Mišíka či Buckingham nikdo snad ani nic nečeká, ale ta Hybnerová, od toho opravdu bolí oči. Čeští herci v posledních letech, nehorázný úpadek, objeví se zde ještě někdy herec typu Hrušínského st., Menšíka, Sováka, Filipovského, Abrháma apod.???

    • 12.4.2020  23:25

    Dalších ztracených 91 minut života, proč se tyhle braky točí? České filmy až na pár výjimek za posledních 10 let jsou hrůzostrašné, ty České lvy by měli udělovat jednou za dekádu, protože aktuálně má už doma skoro každý Českého lva, ale za co??? Nechápu, co nám mají tyto filmy ukázat, že někde žijí lidé, kteří se hrozně vymezují proti konformnímu životu a jejich životním cílem je si dát každý večer svých deset piv ve své oblíbené putice a jednoho otloukánka, kterému nařežou? A pokud nám chce hospodu vzít ošklivý developer, půjdeme ukrást bráchovi Q7 a developerovi dát po hubě nebo ho rovnou zabijeme? A ta podobnost s Mostem, to má znamenat co? Stejná hospoda Severka, ve které sedí úplně stejní tydýti, to má být aktuálně největší hit točit takovéto příběhy? Děkuji, další už nechci.

    • 12.4.2020  23:10
    Vlastníci (2019)
    ***

    V posledním týdnu jsem viděl čtyři české filmy: Ženy v běhu, Teroristku, Národní třídu a Vlastníky. Vlastníci jednoznačně nejlepší, klasická schůze SVJ, na které se nic nedohodne kvůli odlišným zájmům jednotlivých vlastníků. Zaznělo pár dobrých vtipů jako 6 černochů s cibulkou, ty fotky žerou strašně moc toneru. Na tu českou bídu co se zde točí za sračky je tohle opravdový skvost loňského roku.

    • 12.4.2020  23:05
    Teroristka (2019)
    *

    Podprůměrná komedie, ani Janžurová to nijak nezachránila. Pokus o černou komedii, která v určitých momentech působila až trapně. Režisér chtěl film okořenit o další hvězdu, a tak přizval Gabrielu Koukalovou, neměl v ní ale zase až tak moc důvěry, proto ji pro jistotu nenechal říci ani jedno slovo a Gabriela Koukalová tak mohla projevit svůj herecký „talent“ jen opravdu přihlouplým koukáním… Další český film, který je předurčen k rychlému zapomenutí.

    • 12.4.2020  22:59

    Film má ucházející herecké obsazení, ale je bohužel prošpikovaný spoustou klišé, děj je předvídatelný, stejně jako veškeré pokusy o vtip (např. středeční sex, kdy to Kostková vrátí Vetchému). Khek toužící po dítěti podvede její přítel, vrátí se domů k mamince a přes okno zahlédne holčičku se kterou si hned padnou do oka a jejda, holčička bydlí zrovna s tatínkem, kterému zemřela manželka a hledají maminku, tedy spíš jen holčička, tatínek chodí do práce, po večerech žehlí, vaří, uklízí, mohlo to snad dopadnout jinak než láskou jako hrom? Boková má pletky se ženáčem, pracuje v jeho firmě, bydlí v jeho bytě, občas mu dělá matraci a naivně čeká, že se rozvede, najednou v parku před domem při venčení psa narazí na Polívku, kterého, aby těch náhod nebylo málo její maminka zrovna naverbovala jako trenéra na uběhnutí maratónu (ta Praha je ale malá). A další láska jako hrom je na světě. Samozřejmě, že v druhé části filmu se ještě nad těmito vztahy trochu zatáhnou mraky, aby se mohl film ještě o pár desítek minut nastavit, kdy jeden vztah rozkmotří pejsek Punťa a druhý další ženáč, o to větší je pak grandiózní finále, když se všichni sejdou na rodinné chatě, kde na ostatcích hlavy rodiny zasadí strom a vše skončí dechberoucím happyendem, kdy Polívka přijíždí na kole snad až z Dánska, aby po měsících otrkávání konečně Bokové vyznal lásku. Bylo mně až líto žen, když na toto musely koukat, kdy byly režisérem uvrženy do klasických ženských stereotypů: Adamovská jen plnila přání svého manžela, kdy v tomto pokračuje i po jeho smrti, Kostková plní doma roli uklízečky a kuchařky a aby se dočkala svatby po které touží 20 let, musí si toto vybojovat během a porazit manžela (ten se nakonec slituje a požádá ji o ruku i bez toho), Khek má v hlavě pouze těhotenství a Boková představuje takovou blbku, která plní přání svého ženatého milence a naivně čeká na jeho rozvod. Je to jen další z řady hloupých českých komedií, které se zde v posledních letech točí jak na běžícím pásu, nic co by nadchlo. Člověk jen musí se slzou v oku zavzpomínat na skvělé komedie dua Svěrák a Smoljak. Jsem zvědavý zda se po vzoru filmů jako Ženy v pokušení x Muži v naději nebo Román pro ženy x Román pro muže, dočkáme i běhajících mužů, protože film byl přece úspěšný, tak proč z toho nevytlouct nějaký další kapitál... U českých filmů mě ještě zaráží iniciativa herců protlačit do každého filmu své malé ratolesti, aby se už od mala začaly otrkávat a usadily se ve filmařském průmyslu (zde děti Vetchého i Kostkové). Hlavně, že v době koronaviru většina herců každý den brečí do médií, jaké je to nevděčné povolání, že peněz za to není moc, navíc práce bez jistot. Pak ale nechápu, proč v každém filmu hrají děti z hereckých klanů Prachařů, Stropnických, nebo Veroniky Žilkové a mnoha dalších.

    • 1.4.2020  22:51

    Z celé série za mě jednoznačně nejlepší díl, škoda že takové nebyly i ty předchozí. Trochu jen pokulhával ten konec, Bareše začal poté co ho kontaktovala novinářka navštěvovat jakýsi František Opálenský (na krycí doklady) – no i při absenci kamerového záznamu, kdy se smyčka po týdnu vždy přehraje jiným záznamem by přece bylo tak jednoduché zajet na Bory, ukázat tam zaměstnancům fotky Kubelíka, Dubského a Lukeše a hned by bylo jasné kdo ho tam jezdil navštěvovat.

    • 25.3.2020  08:03

    Hodnocení si nechám až na konec. Už to zde zaznělo, Česká televize se opět předvedla, je to skutečně taková banda tupců, že nám do částečně titulkovaného seriálu pustí lištu se zpravodajstvím, aby si divák nemohl přečíst o čem ti Vietnamci mluví? Ano, mohu si to pustit z iVysílání, ale proč bych to dělal? Je nouzový stav, ale pokud si chce kdokoli zjistit informace o koronaviru má k tomu 24hodinový speciál na ČT24, každý má dnes internet v mobilu, tabletu a nemusíte nám to cpát na každém vašem programu. Proberte se už laskavě v té vaší České televizi a začněte používat tu věc co máte mezi ušima… Seriál určitě dokoukám, ačkoli čtvrtý díl mně přišel už dost přehnaný, zejména v tom skladu v Polsku, kde dojde během pár hodin k několika vraždám a nikoho to nezajímá a David se vrátí bez problémů domů. Jsem zvědavý zda Martin Havelka bude nakonec opět záporák jako tomu je v každém seriálu, kde se objeví.

    • 20.3.2020  10:27

    Do teď mně vrtá hlavou, jak přišla Šafářová k tomu videu, prostě jde v utajení na pohovor do agentury, pak hned ví, kde je v tak velké budově technická místnost se serverem, zaleze dovnitř, střih a už Špecialisté u sebe v kanceláři koukají na video – jak ho našla, kdo jí ho vydal, proč jí ho vydal, prostě přijde někdo z ulice a řekne, jéé nemáte tady to poslední video vaší nejlepší yootuberky? Ano máme, chcete ho, není problém, tady ho máte. Je to fakt pravda nebo spím a všechno se mně jen zdá, pane Švedo? Používání stejných herců v různých dílech je už opravdu neskutečné, v tomto dílu nejen Babišová, ale i Lukáš Langmajer, který už hrál v epizodě Hon na Gekkona.

    • 14.3.2020  17:51
    Bez vědomí (TV seriál) (2019)
    ***

    Byl jsem spokojený s dobovou atmosférou, hereckým obsazením a hudbou. Na naše poměry zpracované na úrovni. Některé scény však byly na hranici, možná i za hranou lidské blbosti, např. výprava Skálové do vojenského prostoru hlídaného sovětskými vojáky ze strážných věží, kdy Skálová projde dovnitř i ven bez toho, aniž by to kdokoli zaznamenal a dále pak navazující její druhá návštěva ve stejném objektu už po revoluci, kdy se s falešným průkazem z ministerstva vnitra vydává na jakousi kontrolu vojenského objektu. A co jako čekala, že před odhlášenou návštěvou z ministerstva vnitra tam snad sovětští soudruzi nechají ležet tu mrtvolu, aby ji tam mohla najít??? Celkově za 3 hvězdy.

    • 14.3.2020  17:49

    V tomto dílu bylo možné vybírat pachatele ze tří možností: manžel, milenec, podivná sousedka, která snad jako jediná byla v celém širém okolí policií jako svědek vytěžena. Již brzy muselo divákovi dojít, že manžel to neudělal, milenec také ne (ten byl v cizině, navíc by si asi nedával vražednou zbraň k sobě do skříně). Snad nikdy jsem v kriminálce neobjevil vraha tak brzy. Linku s podivnými zahradníky (muž + žena), kteří mají u domu udělat zahradní úpravy a v domě se chovají jako doma (uvaří si, vezmou si víno, následně prohledají celý dům, policistce nijak nevyvrací, že si je spletla s majiteli domu) a následně vydírají majitele domu jsem úplně nepochopil a přišla mně trochu jako fantasy nebo totální parodie, zejména to zakončení, když klukovi rupnou nervy a vše jde vysypat policii. Ale dobře, že to udělal, protože jinak by ta banda čtyř špecialistů případ snad ani nerozlouskla. Eva Leimbergerová, která obleze snad všechny české seriály jako policistka opravdu krajně nesympatická.

    • 14.3.2020  17:34

    Určitě lepší díl než ten minulý, ale… Policie si nechá nakukat alibi, že byl pachatel někde v Rakousku, opravdu se spolehnu jen na předložení dvou lístků, prospektu z galerie a jednoho svědka? Co třeba vyžádat od kolegů z Rakouska nějaké kamerové záznamy, nebo osobně prověřit vytěžením svědků na místě, zda tam skutečně podezřelého v té době někdo viděl? Ani jsem moc nepochopil proč Viktor nakuká policii něco o své současné přítelkyni, když jedním telefonem lze ověřit, že je to lež. I místo činu by šlo vymyslet určitě lepší, někde v noci, beze svědků, určitě ne na nádraží plném lidí za bílého dne. Toto by šlo v dnešní době možná vyřešit jen pomocí kamerových záznamů z místa a okolí. Dohledání pachatele bylo pro diváka velice jednoduché.

<< předchozí 1 2 3 4 5