Recenze (342)
Prokletý ostrov (2010)
Milé překvapení, sice toto téma bylo zfilmováno již mnohokrát, ale spojení nacistů, starého odlehlého ostrava a zručné ruky Scorseseho vytvořila skvělý film s hustou a dechberoucí atmosférou. DiCaprio a Ben Kingsley skvělý herecký výkon, Ruffalo do své role zapad taky skvěle....moc rád sem tenhle filmek viděl.
Upírův pomocník (2009)
Dobrý nápad, líbí se mi způsob jakým je to natočené, trochu ubrat na infantilnosti a bylo by to super.. John C. Reilly mě v této roli přesvědčil, že ač mi to zpočátku nesedělo, výborně se na ni hodí
Hanebný pancharti (2009)
První příběh je super, poslední 2 typicky ala Tarantino, zbytek mě moc nezaujal... Řekl bych, že se jeho filmy trochu poslední dobou přeceňují.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Teda brumbál vypadá jak Gandalf, v jeskyni je přepadnou glumové a spousty a spoousty věcí je okoukaných, škoda moh to být dobrý film
Děsnej doják (2006)
Trapná parodie všeho možného včetně komedií, kterým tahla břečka nesahá ani po paty....
Země ztracených (2009)
Jak mám Ferrella rád, tenhle film je pro mě dost zklamáním :-( Nuda...
Repo: Genetická opera! (2008)
Asi se mi ten film netrefil moc do vkusu, kromě konce ani do hudebního... Proložené komiksy jsou zajímavé, ale celé mi to k sobě moc nesedí a konec je docela trapný, škoda nápad a atmosféra místy byla
Krvavá paní (1980)
Pochvala, není zapotřebí bombastických animací, aby bylo docíleno kýženého efektu, někdy méně znamená více a proto dám tomuhle počinu i radši lepší než horší hodnocení
Stáhni mě do pekla (2009)
Takové chvály sem slyšel, že sem se na tenhle film těšil, ale po shlédnutí mě trochu zklamal. Kdyby se Raimi nesnažil tolik o super efekty, možná by nevypadaly tak směšně, i konec mě zklamal... Přesto jinak má film docela dobrou atmosféru místama a ta mě přemluvila dát lepší hodnocení než bych dával...
Predátor (1987)
Pro mne nejlepší akční film své doby, výborná hudba a pro tuto roli stvořený Arnie... Jeden z filmů, co se mi nejvíc zapsal do paměti a už v ní asi zůstane