Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Tim Robbins a Morgan Freeman už jen tihle dva pohromadě dává tušit dobrý film. K tomu scénář jak víno a máme film na který se nezapomíná. Řadím ho mezi desítku nejlepších, co jsem kdy viděl. Andy dokáže v prostředí beznaděje a hrubosti zářit jako diamant, poutá všechny lidi okolo sebe a dává jim naději v místě, kde žádná není. Musíte obdivovat jeho tiché odhodlání. Takové role jsou na Robbinsna jako šité na míru. K tomu starý mazák Freeman a konec který chytne za srdce stejně jako mnoho jiných pasáží a donutí vás přemýšlet nad životnímu hodnotami. Žádné moralizování jen skutečná fakta. Výborná hudba, herecké obsazení,scénář… Není tu pro mě žádná chybka, smekám před takovými mistrovskými díly. PS:jeden z mála filmů, kdy se snažili i naši dabéři
Zelená míle (1999)
Excalibur (1981)
Gladiátor (2000)
Pod označením drama a akční dávám 5, protože všechny pro mě důležité body pro mě film splňuje, pokud by šlo o film historický, pak by bylo hodnocení mnohem nižší. Je škoda, že mládež většinou slepě důvěřuje filmu a přetváří si tak náhled na minulost, ale všechny filmy podle skutečnosti nejdou natočit...
Predátor (1987)
Pro mne nejlepší akční film své doby, výborná hudba a pro tuto roli stvořený Arnie... Jeden z filmů, co se mi nejvíc zapsal do paměti a už v ní asi zůstane
Nelítostný souboj (1995)
Nadšeně jsem shlídnul celý snímek. Hodně scén se zapsalo do historie. Ať už honička v ulicích, tak přepadnutí banky, nebo závěrečný souboj dvou herců(Pacino,De Niro), na které sem se strašně těšil. Do toho kvalitní výkon Kilmera a Sizemora, dobrá režie a kdyby měl film místo 170 min 200, asi by mi to uteklo stejně krásně rychle