Recenze (133)
První očista (2018)
Co to jako mělo bejt? Naprosto nudnej shit, co nemá hlavu ani patu. Tohle si ani název Očista nezaslouží. Po 40 minutách vypnuto a už nikdy víc.
Slečna bestie (2020)
Jó tyhle filmy já prostě můžu. Má to originální zápletku, vtip, fajn postavy (hlavně Vince je skvělej) a sem tam nějaká ta gore scéna taky potěší. Víc takových oddychovek. 75%
Skrytá identita (2006)
Můj komentář nejlépe vystihl uživatel Tosim. Víc asi netřeba dodávat.
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Váhal jsem mezi 3-4, ale nakonec se přikláním ke čtyřem. Už jen kvůli S. H. Gellar, která byla skvělá a neskutečně sexy. Dále chválím sympatický obsazení, fajn hudbu i příběh. 7/10.
Lovci duchů (2005) (seriál)
Prvních 6 sérií je bez debaty za 100%, ale bohužel S7 jsem ani nedokoukal a už nemám chuť pokračovat dál. Je to škoda, kdyby se to neslo ve stejných kolejích jako první díly, tak jsem nadmíru spokojen. Snad se k tomu někdy vrátím. 80%
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Super akční zábava, kterou jsem si v kině fakt užíval a klidně bych si na to zašel znova. Zdejší hodnocení nechápu, za mě poctivý 4/5.
Klub rváčů (1999)
Mrzí mě, že dávám tak slabé hodnocení, ale bohužel mě to nebavilo.
Lovci duchů - Duch ze střední (2009) (epizoda)
Miluju nostalgie a tahle epizoda patří k těm nejlepším!
Lovci duchů - Právo na spravedlivou válku (2008) (epizoda)
Vůbec jedna z nejlepších epizod.
Yzomandias & Nik Tendo feat. PTK: Novej svět (2023) (hudební videoklip)
Ať si každej říká co chce, ale tohle je budoucnost Českýho rapu. 10/10 https://youtu.be/i-ct2kjVMfo