Recenze (70)
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Bezva, TV Prima je opět o krok napřed. Ušetřila si spoustu času a vůbec se neobtěžovala natočit seriál jakože doopravdy...HOP... rovnou na parodii ;-)
Mamma Mia! (2008)
hodnotím po mnoha letech. Včera sem to zkouknul a je to výborné. Oddychovka, jak vyšitá, v hlavní roli nesmrtelná hudba z časů bezstarostných - dot dot dot... V rámci žánru je to skvělé dílo především díky obsazení hlavních rolí hereckými esy, bez ohledu na jejich pěvecké nadání, kvituji :-)
Maminčin zámek (1990)
nádhera...
Na lovu (2021) (pořad)
musím, a rád, změnit svoje hodnocení z odpadu na 3 . docela se to rozjelo a občas na to rád kouknu a celkem se bavím...
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
nechápu, že sem nepřidal recenzi.... to je prostě nejlepší, co může být. velmi kvalitní film
SuperStar 2020 (2020) (pořad)
hej, oživování mrtvoly je husarský, nicméně zbytečný počin. Pan Mareš v životě nezazpíval, paní Pagáčová totéž. Rocker z osmdesátek, podivná černovláska a záhadný Slovák. tak to je opravdu světová show. a tihle hodnotí zpěv?! a charizma?!!! kolik těch jejich superstar se uchytilo? kolik jich znáte? tahle "soutěž" nemá se soutěží nic společného, je to pouze exibice vyčpělých rádodobycelebrit v porotě.... potřebují se ukazovat.
Sráči (2011) (TV film)
děsný pokus o "americkou akční kriminálku" ....bohapustá píčovina
Hvězdný prach (2007)
skvěle natočený filmek. má to švih, nápad úžasnou zápletku a ještě krásnější rozuzlení.... velmi doporučuji
Andílek na nervy (2015)
hrozné, sleduji... ochotníci z hubařovic natočí lepší biják.... obsadit si do impotentntního filmu profláknuté xichty není výhra viz otřesná Černocká
Méďa (2012)
dnes na to koukám potřetí, poprvé sem to viděl před hodně lety u kamaráda (přiznávám dali sme brko) a bavil sem se opravdu královsky!! dnes po letech mě to stále baví, a ani to brko nepotřebuji.... mám rád tenhle styl humoru :-)