Recenze (413)
Hlasy mrtvých (2023)
Zajímavý nápad, který má jakžtakž zajímavou první polovinu, ve druhé to pohřbívá nudou a velkým množstvím WTF scén. 4,5/10
Late Night with the Devil (2023)
Musím pochválit hodně originální koncept a skvěle vystřiženou atmosféru sedmdesátých let. Jenže první polovina je na můj vkus dost nudná a nějakého toho strašení ve druhé polovině, je tam také pomálu. 6/10
Abigail (2024)
Skvělý začátek a povedená první polovina, kterou za mě bohužel pohřbívá překombinovaný a slabší scénář ve druhé polovině. Zklamaní. 6/10
Neposkvrněná (2024)
Napínavý film a skvělá Sydney Sweeney v hlavní roli. Pocitově na silné 3. 6,5/10
Neviditelné zlo (2024)
Prvních 70 minut filmu skvěle buduje atmosféru, napíná a po celou dobu baví. Bohužel 3rd act byl hodně zmatený, ne úplně hezký, co se týče efektů a velice stupidní. Lepší než Night swim, ale potencionál to nevyužilo naplno. 6/10
Hell House LLC III: Lake of Fire (2019)
Nečekaně slušné a lepší než part 2. Jen škoda toho malého rozpočtu.... 6/10
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Zajímavý a docela dobrý film, zážitek mi však kazí ta roztřepená kamera, motala se mi z toho hlava. 6/10
Vymítač ďábla: Znamení víry (2023)
Film, zabývající se velice zajímavými tématy a dostávající postavy do těžkých a nepříjemných rozhodnutí. 7+/10
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (série)
Povedené zakončení, i když výrazně zaostává za prvními třemi řadami. 1. Polovina za 3 druhá za 4 a půl. 75%
Knižní klub zabijáků (2023)
Průměrný slasher, který lehce vykrádá Tajemství loňského léta a Vřískot. Naštěstí ale nenudí. 5,5-6/10.