Recenze (413)
Lovci duchů - Není úniku (2006) (epizoda)
Perfektní hororový díl s temnou a nepříjemnou atmosférou. Zatím určitě nejlepší díl 2. Série.
American Horror Stories - Krvavá Mary (2022) (epizoda)
Tak výborná hororová postava a tak slabé provedení, škoda...
Sirotek: První oběť (2022)
Dost jsem se těšil a zklamaný nejsem. Orphan: First kill má totiž dost zásadních plusů: 1) Stopáž byla naprosto vyhovující 2) Zvrat, který opravdu dost překvapil a změní, tak úplně průběh filmu 3) Přibyl humor 4) Julia Stiles - Bylo vidět, že jí tato role opravdu sedle, zahrála to skvěle 5) Dost povedené finále. Upřímně jsem i dost rád, že se Bellovi konečně (kromě The Boy) povedlo natočit velmi kvalitní snímek. Už tam byly nějaké spekulace o 3. Dílu, což mi přijde jako blbost, myslím, že po tomto povedeném prequelu už by od toho měli dát ruce pryč. 8/10
American Horror Stories - Jízda (2022) (epizoda)
Dost slabý, především nudný díl. Doufám, že další díly této řady už budou lepší. 4/10
Riverdale - Chapter One Hundred and Seventeen: Night of the Comet (2022) (epizoda)
?!
American Horror Stories - Aura (2022) (epizoda)
Povedený díl, druhá série mě zatím příjemně překvapuje.
Lovci duchů - Strašák (2006) (epizoda)
Pro mě zatím nejlepší díl 1. Série.
American Horror Stories - Season 1 (2021) (série)
Docela povedená hororová antologie. Nejlepší epizody: 1., 3., 6.
American Horror Stories - Domeček pro panenky (2022) (epizoda)
Docela povedený díl, i když jsem očekával trochu více.. 7,5/10
Riverdale - Chapter One Hundred and Fifteen: Return to Rivervale (2022) (epizoda)
Dost povedený díl... Mám radost, že se to alespoň ke konci výrazně zlepšilo.