Recenze (413)
Ouija (2014)
Dle mého názoru to bylo mnohem lepší, než dvojka. Nevím, co všichni mají. Mně se to líbilo. Dost lekaček se povedlo a atmosféra byla dost dobrá. 6,5/10
Ouija: Zrození zla (2016)
Podle mě se z toho dalo vytěžit mnohem více. Nenašla se zde žádná solidní lekačka, atmosféra tam sice byla, ale celkově to byl takový divný film.... Podle traileru jsem od toho očekávál mnohem více a bohužel jsem tedy zklamán... 4,5/10
Ve spárech ďábla (2018)
Atmosféra v márnici, byla naprosto skvělá. Lekačky bohužel nefungovaly a některé scény byly vážně, jak z nějakého béčkového hororu. Ale je to něco jiného. Za mě: 6/10
Amityville: Probuzení (2017)
Pro mě mnohem lepší, než 3:15 zemřeš. Našly se zde dvě solidní lekačky, ostatní moc nefungovaly. Atmosféra, zde byla. Celkově tento snímek hodnotím, jako průměrný. 6/10
Insidious: Poslední klíč (2018)
Ze začátku se to jevilo, jako naprosto zbytečný film, postupem času se to zlepšovalo a zlepšovalo. Scéna s kufry byla skvělá. A konec se taky velmi povedl. 7/10
Zlověstné ticho (2007)
Lehce nadprůměrný film, skvělý konec. 7/10
Do temnoty - Krvavý měsíc (2021) (epizoda)
Mně se to docela líbilo, vím, že tam nebylo tolik děje, ale i přesto hodnotím třemi hvězdami.
LEGO® příběh 2 (2019)
Jednička je skvělá! Dvojka je trapná hovadina.
Do temnoty - Zrození (2020) (epizoda)
Naprosto skvělý díl.
The Conjuring 2 Remake (2016) (amatérský film)
Jedna hvězda za snahu... Jako amatérský film to není úplně nejhorší, ale stejně.