Oblíbené filmy (10)
Matrix (1999)
Wake up!
Spider-Man (2002)
Avatar (2009)
Kill Bill (2003)
X-Men (2000)
Blade (1998)
Hanebný pancharti (2009)
Temný rytíř (2008)
Slovo super by vše mělo dokonale vystihnout, protože Nolan nezklamal a s přehledem se překonal. Herci odvedli hodně dobrý výkon a na nikoho si nestěžuju. Akce bylo dostatek a konečně působila trochu na efekt (viz. scéna s Bat-podem). Film má opravdu dlouhou stopáž, ale i tak příjemně odsýpá. Joker akorát mohl být možná více démoničtější než ujetej, ale Ledger pro mě vydal moc dobrý výkon. Takže jsem byl nadmíru spokojen, protože takovýhle film s takovými kvalitami se jen tak nevidí.