Oblíbené filmy (10)
Vyměřený čas (2011)
Naprosto skvělá myšlenka a výborné zpracování!
Příšerná tchyně (2005)
Za mě naprosto skvělá oddechovka, při které si pokaždé pěkně prodloužím život.
Kamarád taky rád (2011)
Vřískot (1996)
Noční let (2005)
Tenhle film byl pro mě milým překvapením! Čekala jsem naprosto průměrný thriller, nicméně pak jsem ani nedýchala, jak jsem byla napjatá. A mimochodem, Cillian Murphy je padouch jako víno.
Tváří v tvář (1997)
Dokonalý! Nejsem nijak extra zapálená do akčních filmů, ale tohle mě prostě kdysi laplo a doteď nepustilo. Sice se nedá popřít, že celá ta myšlenka je ''tak trochu'' šílená, jenže to je právě nejspíš ono. Proto to spoustu diváků tak baví.
Zběsilý útěk (2006)
Tohle je takový můj džem. Mám tu Walkera, mám tu Rodena plus dávku násilí a vulgarismu. Nevěřili byste, jak se u toho dá upustit pára. Sice si režie mohla dvakrát rozmyslet úplný konec snímku, ale někomu se to může naopak velmi líbit. Záleží na člověku. Já ten film jako takový vážně miluju!
Kruh (2002)
Mumie (1999)
Titanic (1997)
Vskutku jeden z nejemotivnějších a nejromantičtějších filmů, jaké jsem kdy viděla. Příběh je poutavý a navzdory délce filmu jen zdánlivě utahaný, za což bezpochyby můžou skvělé herecké výkony a bravurní režie.