Recenze (42)
Defending Jacob - Pilotní díl (2020) (epizoda)
Příjemné překvapení, jsem zvědav jak se bude vyvíjet celá série. Úvod a představení postav a děje je provedeno nenásilně, divák dostává příležitost si s nimi vybudovat vztah a díl končí způsobem, který nutí si pustit další! Jen tak dále.
Ženy v běhu (2019)
Lehká, letní, romantická komedie, která chce bavit každým coulem! A ve většině případů, se jí to i úspěšně daří. Herecké obsazení je obstojné a celý film se nese na takové naivní, usměvané tónině. Člověk s radostí promine občas nesmyslné zkratky v ději, či jednoduché dialogy...a jen se baví!
Bez jištění na El Capitan (2018)
Hlavní hrdina to má v hlavě nastaveno jinak. Hodně jinak....upřímně nechápu jeho přítelkyni ale budiž. Snímek je krásně nasnimany a drží si slušně tempo - samotný závěr je strhující a já trnul do konce, přestože jsem věděl jak to dopadne. Nedoporučuji lidem se strachem z výšek!
Dámský klub (2018)
Milá komedie o čtveřici dlouholetých kamarádek, která se hodí na vyplnění deštivého odpoledne. Zanechá příjemný úsměv na rtech, ale už nic více…
Favoritka (2018)
Tak trochu jiný film - už jen záběry točené rybím okem křičí do světa - toto není je kostýmní drama z 18. století! Přes všechnu divnost je film kompaktní a dvě hodiny si na plátně uzmula hlavní herecká trojice. Za mě je hvězda filmu efektivně manipulující lady Sarah v podání Rachel Weisz, která zraje jako víno a je rok od roku lepší a vybírá si zajimavé role. Již zmíněné dvě hodiny příliš a filmu by prospělo zkrácení o 15 minut - pak bych váhal mezi 3 a 4. Takto za 3 a nemám potřebu vidět znovu.
Chata na prodej (2018)
Zvláštně dávkované tempo, nelogicky se chovající postavy a jediná světlá vyjímka jinak průměrně zahraných charakterů je Jana Synková, která svým výkonem předčí zbytek o parník. Ne, tento film opravdu nemohu doporučit.
Labyrint - Série 3 (2018) (série)
Po lehce mdlé druhé sérii přichází návrat k poctivému řemeslu! Rukopis Jirky Stracha čiší z každého záběru a řemeslná poctivost provází seriál po celou dobu. Naprostá většina postav své party hraje přesvědčivě a jediný, kdo by si zasloužil vystřídat je vyžilý Miroslav Donutil. Mezi klady rozhodně řadím zápletku, která si krásně poradí s mystičnem a vyvrcholení nabízí opravdu smysluplné vysvětlení - které podá s lehkostí až neuvěřitelnou.Jen tak dále!
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Děj a linka provázející více než 2 hodiny dlouhým filmem je průměrná - s ohledem na sérii stále nic nepřekonalo vynikající díl třetí. To, co táhne MI:Fallout na špičku je syrovost a surovost čišicí z každého akčního záběru! Vše je snímáno přehledně, čitelně a dýchá atmosférou poctivě dělaného řemesla.Počítačově tvořené efekty neruší a parta kolem Ethana je sehraná...snad jen škoda, že Jeremy Renner již není v týmu, chemie mezi ním a Tomem Cruisem fungovala. Nicméně podtrženo, sečteno - stále je to letní blockbuster se vším co k němu patří a z kina jsem odcházel s úsměvem od ucha k uchu!
Můj strýček Archimedes (2018) (TV film)
Zajimavé téma a vynikající herecká dvojice neutáhne slabý scénář a omezený rozpočet. A kadence vtipů 1 za hodinu neustojí ani jinak příjemná 90 minutová délka. Škoda, potenciál tam byl. Pro tentokrát nevyužitý...a film je pouhou výplní na jedno deštivé odpoledne, kdy druhý den už nebudete vědět o co šlo.
Mute (2018)
Značně nevyvážený film - první a druhá polovina nabízí rozličné zážitky a obě spojuje jediné - nízká vizuální atraktivita a omezený rozpočet. Otázka je, proč je film zasazen do budoucnosti, když to nemá na děj žádný vliv. První půlka věnující se představení postav a rozvíjení zápletky nastavuje slušnou laťku, zatímco druhá zaměřující se na rozuzlení a uzavření příběhu již jen ztrácí na tempu. V konečném důsledku 3 velice slabé hvězdy - více práce ve střižně a zkrácení filmu o půl hodiny by rozhodně přineslo lepší výsledek. Nalákala-li Vás ukázka tak raději doporučím Blade Runner (1982 či 2049) - oba nabídnou výrazně hodnotnější zážitek.