Oblíbené filmy (10)
Procitnutí v Garden State (2004)
Užasná melancholická atmosféra podpořená dokonalým soundtrackem (hlavně The Shins, Coldplay...), skvělá práce Zacha Brafa ať už v režii nebo hlavní roli, film je prakticky jeho "dítě" a samozřejmě dechberoucí Natalie Portman ostatně skoro jako vždy.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Když jsem jej viděl poprvé strašně jsem se divil proč je to takový kult a všichni o něm pořád mluví, po druhém shlédnutí pochopeno. Mistr dokonale šílených dialogů mě zcela dostal a dostává vždy když si PF pustím znovu... nejmíň už tak po 7 :)
Sedm (1995)
Requiem za sen (2000)
Nejdepresivnější film co jsem zatím viděl, šílené vyústění, zavislosti ve svých nejhorších sférách
21 gramů (2003)
Kmotr (1972)
Trainspotting (1996)
1492: Dobytí ráje (1992)
Ďáblův advokát (1997)
Asi nejlepší film mě blízkého § prostředí. Ďábelský Al Pacino a Keanu Reeves odvádí neskutečný herecký výkon a mně nezbývá než hledět s otevřenou hubou. Film o moci, touze být nejlepší za každou cenu a o neskutečnému vábení všeho vzrušujícího.