Recenze (1 361)
Duna: Část druhá (2024)
10/10 neskutečně atmosférické dílo! Napětí se stupňuje a já bych okamžitě chtěl 3 ! Přesně proto vznikl Holywood... wow
Top Gun: Maverick (2022)
Rozhodně "Maverick" Big Ball. Top Gun po 30 letech v lepší formě než v 90 tkach... Velký návrat a ja doufám, že budeme pokračovat. 9/10
Čarodějnice (2015)
Tomu říkám, být proklet! 9/10
Deadpool (2016)
My Hero Dead Pool yeaaah. 9/10. Nekompromisní nářez!
Miliardy (2016) (seriál)
Brutální dávka testosteronu! 9/10
Podnikavá Joy (2015)
J. Lawrence moc nemusím, režisér taky nic moc, no JOY si mě zvláštním způsobem získala. 9/10
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Brutální konec 2 série. 9/10
Vlk z Wall Street (2013)
Nechtěně jsem si všiml, že pokud tady moc nepíšu, daří se mi v bodovém zašlehávání o něco víc, no bohužel daný testosteronovó - adrenalinový zážitek mně nutí napsat pár řádku. „Všichni co cosi v Ostravě znamenají… jsme se sešli v Ostravskem cinestaru“ (ehm, a že nás bylo) v tento pochmurný večer 2013. Jen mistr Verbal se sekl ve vedlejším sále. No ale tož k filmu, pokud už slečně Dicaprio za tohle nedají Oskara, tak už nevím za co!? Sice to není můj oblíbenec, nó do dnes mám noční můry z jeho sladkého ksichtu z Titanicu, no budíš. To samé Hill, ale ehm, to jsem nikdy nenapsal, never! Adrenalinově - testosteronový, sex - drogový zážitek... to něj co jsem v roce 2013 bože viděl, děkuji Scorsese. Gro. známých ksichtu, skvělá nálada, důležité odlehčení... 180 min, není kde zpomalit, proste khaaaa. (300 bitches yeaaah). Dobré jak cyp to bylo... 12/10. PS: Margot Robbie sex-appeal o 100 % nahoru a komu se to nelíbí, ať jsi prdel políbí. (what are you Daddy?)
Muž z oceli (2013)
Nesplněný sen každého malého haranta. Já věděl co v knížeti (Charles Brandon) dřímá. Co dodat? U holek vícenásobný orgasmus. Kluci nabity efedrinem uvolněním při soubojích, které nemají konce… u mě numero uno posledních let. Už v úvodu jsem něco očekával, no dané převedení naplnilo moje pseudomasturbantní ego natolik, že nemohu jinak jak 10/11. bohužel
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Přemyslím, kdy jsem se naposled tak bavil a ke všemu ještě v kině?! Wirkola pro mně připravil neskutečnou jízdu a to dosud v rámci mé osoby prvotina, myslím, že o jeho starší tvorbu snad ani nestojím. Nestíhám psát komenty v tak krátkém intervalu, no na tady ten nářez, nemohu vykonat jinak. Pokud jsem si někdy představoval temný les, tak takhle! Pokud jsem si někdy představoval hnusné, ušmudlané a kurevsky prokleté čarodějnice, tak takhle! aáa pokuď jsem si někdy představoval Mařenku a Jeníčka v daném převedení (a že jsem si to nepředstavoval) tak takhle! Splnilo veškeré mé očekávaní i neočekávaní. Myslím, že už dlouho jsem něco tak nevychlubil do nebes, no nemohu jinak. Jen mně bolí mé kamenné srdce, když vidím, jak banda pseudointelektuálu mluví o kolosálním failu, mít kušu či brokovnici, rázem krátký proces, ehm… 9/10