Recenze (1 361)
Duna: Část druhá (2024)
10/10 neskutečně atmosférické dílo! Napětí se stupňuje a já bych okamžitě chtěl 3 ! Přesně proto vznikl Holywood... wow
Air: Zrození legendy (2023)
Dvojka Damon Affleck valí jako obyčejně. Škoda, že jen toho Jordana nebylo více! Good work... motivační!
Creed III (2023)
Mám rád tento styl filmu. Žádná velká věc se nekoná, no motivační klasika 90 let. 7/10 Také to boží Béčko... Hezký, ale k hovnu... souhlas !
Black Adam (2022)
Asi mám vykojený mozek... no celkem se mi to líbilo :) Beru, že to bude ta první varianta.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Já měl pocit, že sleduji parodií na Thora... škoda 😞
Top Gun: Maverick (2022)
Rozhodně "Maverick" Big Ball. Top Gun po 30 letech v lepší formě než v 90 tkach... Velký návrat a ja doufám, že budeme pokračovat. 9/10
Madam služebná (2017)
Nástup v provedení "william sheller - rock n roll dollars" pecka! 7/10
Spider-Man: Homecoming (2017)
For my... nejlepší Spiderman ever! 8/10
American Crime Story (2016) (seriál)
Boha jeho tak udělal to nakonec, nebo ne? :) nechtělo se mi moc do toho, ale nakonec 8/10 Skvelý Travolta! (samozřejmě nejen ON) Jo a pozor obsahuje SPOILER (neumím vyčernit) - za všechno může "Sarah", neměla si tam zvát toho rasistického poldu!
Deadpool (2016)
My Hero Dead Pool yeaaah. 9/10. Nekompromisní nářez!