Oblíbené seriály (10)
Gangy z Birminghamu (2013)
Brutální konec 2 série. 9/10
Vikingové (2013)
McMafie (2018)
Miliardy (2016)
Brutální dávka testosteronu! 9/10
Půjčovna masa (2018)
Dr. House (2004)
Fenomén menom Gregory House... satirické, jednoduché, "reálne", nevšedné, priam úžasne prevedenie z lekárskeho prostredia. House je môj obľúbenec a priamy dedič... :) 10/10
Plastická chirurgie s. r. o. (2003)
A ja chcem byť plastický chirurg... :))
Tudorovci (2007)
Your majesty... (poklona) so všetkou pokorou a cťou Vám musím oznámiť, že po vzhliadnutí všetkých doposiaľ známych okolnosti som dospel k záveru, ba dokonca som o tom pevne presvedčený, že rodina Tudorovcov uznáva a ctí svätú cirkev, naslúcha svojmu ľudu a v poslednom rade vládne pevnou rukou a múdrosťou... your majesty (poklona) 9/10
Californication (2007)
Hank Moody je fajn, ale len ja som si zamiloval Karen (Natascha McElhone)? ako by som to zhrnul vtipné, arogantné, "reálne" (čo znamená, že byť spisovateľ v LA musí stáť zato:), sexistické^3, drogy, chlast, mravné ponaučenia, ale aj nemravné aaa veľa, veľa ďalšieho, čoš v podstate znamená, že treba určite Californication vidieť. 9/10 Karen doposiaľ prototyp vysnenej ženy... tututututu
Spartakus: Bohové arény (2011)
Toš, bojím sa povedať noo možno ešte lepšie ako "Spartakus"... zvrhlejšie, drsnejšie, nemorálnejšie, sexistické, násilné... klobúk dole, no prológ ku klasickému Spartakovi sa podaril, veľmi som tomu neveril, veľmi sa mi do tohto nechcelo, no nakoniec na jednu šupu... Gannicus si ma ako inak získal, len som sa miestami bál, čo s ním bude a celkovo to bolo 9/10