Recenze (1 361)
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Aj ja som mal kopec otázok, avšak všetko prebehlo tak rýchlo, že som ich ani nestihol povedať... "ksicht" Keanu Reevesa mi nevadil, myslím, že bol na mieste. Skôr mi nesadol rýchly priebeh a žiadna odpoveď... Padlo nespočet dobrých myšlienok, taktiež prevedenie nezaostávalo za v celku pochmúrnym dejom, ale celý tento snímok ma zasiahol skôr povrchne... nič hlbšie som tuna nevidel, aj keď snaha určite bola. Koniec koncov mrazivé scifi to teda bolo a atmosféra sa tomuto filmu nedá uprieť... pár dialógov, ktoré tuna padnú zapôsobia horlivo... žiaľ bohu ešte nenastal ten deň, kedy by sa zrodilo dokonalé scifi a preto 7/10
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
U mňa o niečo lepšie a zábavnejšie ako prvá časť tohto snímku... pár scén mi síce strašne vadilo (klišé), avšak ide o rozprávkový animák (toleruje sa). Väčšia prítomnosť tučniakov potešila tak ako zvýšená frekvencia tzv. voľnej zábavy... 6/10
Krokodýl: Návrat do krvavé laguny (2007)
"Nízkorozpočtové", atmosferické, ničím nerušené dielo v ktorom pácha zlosť prehistorická zver... Živočíšny pud ťahá pod vodu všetko navôkol a málokto má tu odvahu sa mu postaviť. Priemerný snímok, ktorý taží zo scenérie prostredia, pár akčných scén a hustej atmosféry... 5/10
Dům na špatné adrese (2008)
Lakeview Terrace sa snaží byť strašne presvedčivý, ale pôsobí skôr naopak. Niečo medzi thrillerom a "fun". Film síce nenudí, avšak dané prevedenie rasistického policajta nemá pevný základ - niekde sa stala chyba a preto 6/10
Zack a Miri točí porno (2008)
Kevin Smith mi síce veľmi nesedí, avšak jeho skĺbenie porna a romantiky nenechalo ani mňa chladným... Skvelé herecké zloženie, plno odkazov, slovné súboje a prelínanie nežnej "romantiky" sa snaď ani nedá lepšie zahrať?! Klasické podanie réžie, ktoré mňa osobne milo prekvapilo 8/10
Kurýr 3 (2008)
Tzv. "Transporter 3" je ako celok relatívne pozerateľný a slabší priemer spĺňa. Dočkáme sa menej akcie ako v predošlých dielach, taktiež o kus menej prehnanej efektiviti réžie, trochu viac svalov ako obyčajne a nakoniec výrazná zmena "Bond Girl"! Kurier je síce prehnaný, avšak charizma menom Jason Statham nedovolí klesnúť až na dno a preto 5/10
Vévodkyně (2008)
"Komorné" drama z prostredia anglickej šľachty, kde lož a pretvárka slúžili ako základ morálky. Žena diktujúca spoločenské dianie v svojej dobe, žena oddaná svojmu mužovi, žena, ktorá to rozhodne nemala ľahké... Vojvodkyňa s Devonshire. Dobová atmosféra, skvostné zachytenie rôznych okamihov a skvelé herecké výkony zúčastnených zaručujú kvalitu tohto diela... 8/10
Quantum of Solace (2008)
Charizmatickejší, akčnejší, rýchlejší, silnejší..., ale hlavne istejší Bond! Pokračovanie Daniela Craiga ma milo prekvapilo, taký to charakter sa len tak nevidí. Quantum of Solace ako rozbeh niečoho väčšieho ma snaď nenechá večer spať. Reálne zobrazenie, skvelé technické prevedenie, rýchly priebeh, psychológia hlavnej postavy... proste nový "chladnokrvný" James Bond... 9/10
Božský Evan (2007)
Prijemná oddychová zábava... ak by to nebolo až tak "prehnané", svoje hodnotenie by som určite zvýšil. Steve Carell je komik na mieste, avšak okolnosti vôkol jeho božstva boli až príliš. Určite som sa nenudil, taktiež som sa párkrat bavil... 95 minút ubehlo ako voda, ale hlavná dejová línia uviazla niekde v arche a preto 5/10 - 2* v tomto prípade
Earth (2007) (TV film)
Krásny dokument... Monumentálne zobrazenie neskutočnej dokonalosti, ukážka citlivosti života, nevšedná scenéria okolia, zaujimavosti... Earth ako dokonalý systém, v ktorom aj najmenší detail hraje svoju úlohu. 9/10