Recenze (121)
Insensibles (2012)
5 - Můžu poprosit ještě o jednu?
Hrátky s peklem (2013)
Tohle nejde hodnotit, přesně jak píše ofic. text, "Pro někoho absurdní podivnost, pro jiného geniální filmový majstrštyk" jenže pak vyjde průměr, a to právě není.
Mythica: Hledání hrdinů (2015)
Na tu bídu v žánru fantasy (pominu-li pána prstenů) je to skvostné dílo. Sálá z toho velmi nízký rozpočet, ale i tak nelituji hodiny a půl mého života. Což nemohu říct o většině filmů s větším rozpočtem. Na pokračování http://www.csfd.cz/film/397234-mythica-the-darkspore/ se kouknu zcela jistě.
Bermudská příšera (2014) (TV film)
Lépe byste to nenatočili. Smrt kritikům, čest a sláva tvůrcům.
Neviditelní (2014) (seriál)
Vcuclo mě to, uvidíme..
Odpojit (2012)
Ten film by měl být povinný na základních školách. Bez legrace.
Bůh žehnej Americe (2011)
6+
John na konci zemře (2012)
Jeden z těch filmů, které nejde hodnotit. Někdo dá odpad, jiný pět hvězdiček a vyjde průměr. Což není. Nehodnotitelná fantasmagorie.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
V kině se 3D brýlemi je krásný téměř každý film, kdybych na to koukal doma, tak víc jak čtyři nedám. Spíš bych dal tři, za ten otevřený konec.
Podfukáři (2013)
Překvapilo mě to. Komu se to líbilo, tak jistě ocení i filmy Dokonalý trik a Iluzionista.