Recenze (121)
Čarodějka ze země Oz (2007) (seriál)
Slovenština mi nevadí a mám ji rád, ale slovenský dabing je snad nejhorší na světě. Takový monotónní a nudný. To mělo velký vliv na moje hodnocení.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Viděl jsem to s dabingem, asi bych to hodnotil jinak v originálním znění. Možná.
Hranice života (2005)
Moje hodnocení je možná ovlivněno českým dabingem. Originál je originál. Těžko říct.
Devil Seed (2012)
Znaky televizního filmu zkříženýho s video filmem.
Požáry (2010)
Hustý.
Heyduko kontra Gojira (2009) (amatérský film)
Jako související k filmům Godzilla, Gojira, King Kong bych to rozhodně nedával, ale tak každý nějak začínal.
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Táhni do pekla! - Nebuď hloupá, už dávno jsme v něm. Ale jo, líbilo se.
Nebezpečný útěk (1990)
Gene Hackman netočí špatné filmy a je jedno kdo to točil nebo psal scénář.
Univerzální voják 4: Odplata (2012)
Natočit to s méně známými herci a ty prachy dát do rozpočtu, třeba by to bylo lepší.
Už někoho mám (2003)
Dlouhý a nudný.