Oblíbené filmy (10)
Leon (1994)
Když jsem tenhle film viděl poprvé tak jsem byl naprosto unesen... Po druhém zkouknutí člověk většinou vystřízlivý, ale ne tak u tohoto filmu. Úžasný film.
Dobrý Will Hunting (1997)
Deiji (2006)
Virtuozní .. 5 ++
Volný pád (1993)
Skrytá identita (2006)
Matrix (1999)
Pád (2006)
Pátý element (1997)
Donnie Darko (2001)
Skoro dvě hodiny jsem zíral s otevřenou pusou, to se mi nestává moc často. Vlastně se mi to ještě nestalo!