Recenze (81)
Prázdniny (2006)
Pekny odpocinkovy film na nedelni anglicke odpoledne...
Fuck Me (2000)
Za snahu :)
Útěk do divočiny (2007)
Cekal jsem trosku vice te divociny, na muj vkus prilis dlouhe psycho, snad se mi jenb zdalo, ze se snazi tvurci vyrobit druheho Jezise...zaver me potesil:) Urcite to stoji zato videt.
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Na mne prilis sladkeee a naivni, proste tohle neberu....
Možná přijde i kouzelník (1982) (pořad)
Skvost tehdejsi ceskoslovenske zabavy, myslim, ze vte dobe se mu nic nevyrovnalo....
Honza málem králem (1977)
Super pilotni pisen, super Korn!
Madagaskar (2005)
Nic moc.
Nesnesitelná krutost (2003)
Typicky prumerna americka komedie
Job (2003)
Daryl je pekna zenska, ale to je tak vse...kdyby alespon na konci nekdo umrel..:(
King Kong vs. Godzilla (1962)
s prateli a pivem, vskutku zabavne! Nejlepsi, v zaverecnem souboji udela Kong parakotoul a narazi hlavou do sutru, takze zustane chvili v bezvedomiiii :))))))))))))))))))))))))