Recenze (81)
Million Dollar Baby (2004)
Moc hezky, film, jedine co bych asi vytknul - vzaverecnem souboji jsou u boxeru uz docela otrepane udery od zapornaka mimo kolo...co treba priste zkusit nejaky zelezo do boxerky...to tu dlouho nebylo! Jinak fakt doporucuju! Dobra prace!
Na dotek (2004)
Pekny film, pekna pilotni pisen, vse uz bylo napsano...doporucuju!
Báječná léta (1988) (seriál)
Opravdu jsem se bavil!!! Hudba super, ani dlouhy ani kratky, bajecny :)
Báječná léta pod psa (1997)
Jedine dilo Viewegha. Z tohoto filmu jsem mel opravdu radost!
Účastníci zájezdu (2006)
Bohuzel jsem cekal daleko vic....
Román pro ženy (2004)
No Viewegh ve filmu....nevim nevim....kdyz pominu Bajecna leta ktera jsem i cetl - to se oboji povedlo, ale dalsi knihy jsem necetl a dalsi filmy, ktere jsem dle jeho predlohy videl :( mi prineslo mnohe zklamani, jsem jen rad, ze jsem na to nesel do kina :) Herce tezko hodnotit, jaxe rika - z hovna bic neupletes!
Království nebeské (2005)
Jeje uplne jsem zapomel, ze jsem to videl....bohudik!
Devátá brána (1999)
Rozuzleni bylo sokujici! Za devatou branou jsou totiz ode me jen 2 hvezdicky!!!
Vítejte v džungli (2003)
Cekam, na neco noveho zrejme.....
Návrat do Cold Mountain (2003)
No musim rict, ze nejvice se milibila postava Renee Zellweger - i kdyz ji moc nemusim, u Kidman jsem si zadneho extra vykonu teda nevsiml... Na zacatku me zaujal efekt pri vybuchu, kdy tlako vca vlna svlikla vojaka do naha, to fakt musi ocenit kazdy fanda bojovych scen! Uz v prubehu filmu jsem uvazoval o klasicke 4hvezdickove znamce, ale jelikoz jsem byl spokojeny i se zaverem davam teda takovych 4.5, coz se zaokrouhluje nahoru, i kdyz na konci bych bral vice mrtvych kladnych hrdinu, ale Amici jsou s timhle strasni a proto je nemam rad :o)