Recenze (19)
Robin Hood (2018)
Načo toto bolo dobré?
Úžasňákovi 2 (2018)
No hurá!!! Takmer 15 rokov čakania na pokračovanie môjho najobľúbenejšieho animáku mám teda za sebou.Zostarol som,zošedivel,stal som sa otcom,ale Rodinku úžasných som si jednoducho nemohol nechať ujsť.
Plán útěku 2 (2018)
Tak toto vážne bolelo.Nejde o to,že je Sly už fakt dosť starý,on asi nikdy nebude hrať v inom type filmov.Ide o to,že to s týmto filmov totálne posral.V porovnaní s obstojnou jedničkou je toto prúser roka.
SuperStar 2018 (2018) (pořad)
Pred zhliadnutím tejto pičoviny som mal rád jednu fasa speváčku menom Katka Knechtová.Po zhliadnutí tejto pičoviny by som s chuťou najebal jednej primitívnej,neprirodzene pôsobiacej chudinke menom Katka Knechtová.Ostatných v porote nekomentujem,sú mi ukradnutí.Vidieť však dievča,ktoré roky obdivujem v pozícii trápnej patetickej piče,ktorá otvára hubu úplne od veci a chytá sa za cecky,to je fakt hardcore.Neviem,či po tomto ešte niekedy budem schopný počúvať jej muziku.
Cizinec ve vlaku (2018)
Vidím,že hodnotenia a komentáre sú tu pomerne prísne.Ja to až tak zle nevidím,Liam Neeson má stále čo ponúknuť,hoci je viditeľne starší a radšej by som ho už videl v niečom hodnotnejšom,kde by zas po dlhom čase predviedol svoj skutočný talent..
Odnikud (2017)
Z Diane Kruger sa pomaly,ale isto,stáva výborná charakterová herečka.Pamätám si jej začiatky,v Tróji bola hrozná,postupne sa však zlepšovala a dnes je pravdepodobne na vrchole.Verím,že o jej nominácii na Oscara budú filmoví akademici prinajmenšom uvažovať.
Úžasná událost (1936)
Dlho som tento film zháňal v takej kvalite obrazu i zvuku,aby som si ho mohol vychutnať,žiaľ,musel som sa uskromniť s nie príliš dobrou nahrávkou,ale......bolo to aj tak skvelé.Gary Cooper mal niečo,čo nemal žiaden iný herec v tej dobe,a to tú najúžasnejšiu prirodzenosť,akú som kedy u herca videl.Tento film je napriek typickým atribútom klasického hollywoodskeho filmu obdivuhodne nadčasový a nechýba mu rozprávkový ,,podmaz",v tom je Capra jednoducho neprekonateľný.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Vynikajúci Sam Rockwell a Woody Harrelson.Videl som to druhý krát a zvýšil som na päť,pretože dnes sú takto skvele zrežírované a zahrané filmy skôr raritou.
Cesta na Měsíc (1902)
Nádherné.Napokon ako všetko,z čoho dýcha minulosť a technický pokrok zároveň.Rád by som sa aspoň na pár dní ocitol v tej dobe.A to som si myslel,že tie hodnotenia a chválospevy sú len povinnou záležitosťou,ale nie nie.Kúzlo tejto snímky je pre toho,kto to nevidel jednoducho neopísateĺné.
Život je krásný (1946)
Neviem, či som niekedy videl krajší film s vianočnou tématikou a neviem,resp.nechápem,ako sa mi darilo ignorovať ho bezmála 40 rokov,čo som na svete.