Recenze (436)
WandaVision - Natočeno před živým publikem (2021) (epizoda)
Chápem že Marvel chce byť originálny ale prvé dve epizódy mohli kľudne natlačiť do jednej. Táto a aj druhá nemajú žiadny dôležitý dej až na dve veci čo si Wanda všimne. Viem, že tomu dáva veľa ľudí 5 hviezd lebo je to niečo originálne ale posúva sa tu dej hrozne pomaly. Navyše to není až také zábavné. Má to svoje momenty ale mohli prvé dve časti skrátiť do jednej. Takto to odradí veľa divákov.
Sin City - město hříchu (2005)
Nečítal som komiks takže neviem ako veľmi je táto adaptácia presná ale určite je veľmi dobre spracovaná. Film sa skladá zo štyroch poviedok. Každému sa môže páčiť iná, preto je náročné hodnotiť to ako celok. Mňa to ale bavilo od začiatku až do konca. Áno bolo tam pár vecí ktoré tam byť nemuseli, napr. titulky po každej z poviedok ale celkový dej poviedok, postavy, hudba, kamera, herecké výkony, násilie a efekty z toho vytvárajú skvelú noirovú zábavu.
Duše (2020)
Pixar by mal robiť viac dospeláckejších filmov. Toto bolo skvelé. Len škoda, že to zmiešali aj s deckosťou a museli tam dať pár trápnych vtipov.
Lupin III: The First (2019)
Tak keď som videl trailer na tento film, tak ihneď som sa zamiloval do hudby, animácie a postáv. Predtým než som si pozrel film som začal niečo zisťovať o Lupinovi a teraz je to jedna z mojich najobľúbenejších sérii. Tento film je dokonalý a takto by mali vyzerať prevedenia 2D animácie do 3D. Je to krásne spravené, soundtrack je krásne spravený a príbeh je fajn. Aj Laetitia je super nová postava a dúfam, že sa časom vráti. Taktiež dúfam, že toto bude mať veľa pokračovaní lebo je to dokonalosť.
Gremlins 2 (1990)
Oveľa slabšie ako jednotka a moc som to nedával dopozerať. Hlavné tam začali na silu pchať viac random vecí ktoré v jednotke fungovali ale v dvojke sú veľmi silené a pôsobia skôr trápne ako vtipno. Existujú ale aj horšie veci. Toto je také klasické Bčko
Gremlini (1984)
Veľmi fajn vianočný film. Zápletka je fajn, celý film prekypuje 80s atmosférou a soundtrack je fakt skvelý. Taktiež herci sú fajn.
Lupin sansei - Emerald no himicu (1972) (epizoda)
Tak toto bola doteraz možno epizóda s najzaujímavejšou zápletkou. Fakt ma to bavilo.
Autoškola (2019) (seriál)
Nič horšie som nikdy nevidel.
Superbad (2007)
Skvelá komédia, možno aj jedna z najlepších aké som za dlhú dobu videl. Smail som sa skoro každých 5 minút čo sa mi moc často pri komédiach nestáva. Ak ste ešte nevidel tak šup šup. Je to fakt dobré.
Boratův navázaný telefilm (2020)
„My daddy is the smartest person in the whole flat world...“ Borat 2 je super. Je to stále vtipné ale bohužiaľ mi to prišlo trochu slabšie. Ale Plot Twist na konci skvelý