Recenze (138)
Supercela (2023)
Nebylo to vůbec špatné... Kdo miluje pozorování bouřek, tak si tam své najde
Erryho směsky (2022)
Každy kdo v 90 letech navšívil nějaké městské trhy, musel na tyhle výběry i jiné kopie originálů taky narazit, stejně jako mé mladé já. O trzích v Polsku, kam se taky jezdilo hojně nakupovat, ani nemluvě. Hezká připomínka té doby. Ten čas hrozně letí...
Naměkko (2023) (seriál)
Dobrá oddychovka
Jan Žižka (2022)
Film super, podle mě se vším všudy. Vzhledem k prvním recenzím sem nečekal nic extra, takže sem byl mile překvapen a trošku ty nepříliš kladné recenze které proběhly pár médii,nechápu...
Švindlíř (2021)
Tak trochu jiný filmeček který nebude pro každého, s melancholickou atmosférou, zvýrazněný hudbou přesně tohohle typu. Film táhne hudba a hlavní postava
Jan Koller: Příběh obyčejného kluka (2022)
Jako velký fanda fotbalu sem si to nemohl nechat ujít. Dalo by se to poskládat ještě mnohem lépe, např. z památného utkání se Skotskem doma kdy šlo o postup(1999) a výhra 3:2, kdy jsme prohrávali 0:2, dát víc fragmentů a né tam dát jen vítězný gól Kollera, mělo by to větší efekt na diváka. I z dalšího důvodu, hodně přeřvané zvukové linky(chyba kina?) 4hvězdy
Stále mezi námi (2020)
Ani né Bčkovej jako spíš céčkovej film. Absolutně nefunguje žádné napětí,drama
Modrý zázrak (2021)
Mám hodně rád filmy natočené na základě skutečných událostí. A když se přitom jedná o lehkej pohodovej film s takovým konečným přesahem, tak to až zahřeje na srdci
Případy neviny (2020) (seriál)
Na Making Murderer to nemá, ale i tak hodně zajímavá podívaná.
Štěstí je krásná věc (2020)
Sympatická oddychovka. A jako bonus krásná nová píseň od Richarda Müllera.