Recenze (255)
V kůži Johna Malkoviche (1999)
bylo to tak ujetý a divný, ale i zajímavý a originální, že jsem dlouho přemýšlela jak to ohodnotit 3-4*
Životy těch druhých (2006)
začátek a první hodina, hrůza, nuda škoda času, ale když jsem to nějak přečkala tak musim říct že poslední půlhodinka už byla fajn. Akorát jsem na rozpacích jak hodnoit, začátek tak možná 2 hvězdy a finále bych dala klidně za 4.
Protektor (2009)
vypadalo to slibně, ale prostě mě to nějak nebavilo, no.
Líbánky (2013)
po delší době českej film ze kterýho jsem si sedla na zadek a celou hodinu a půl čekala co bude dál, film do kterýho jsem byla celou dobu zažraná. A postava Jendy Bendy u kterýho jsem hltala každý jeho slovo :)
Dárce (2014)
naprostá pecka, dokonalá ukázka toho jak vypadají a fungují emoce. hned po dokoukání jsem si to musela pustit zas :)
Navždy spolu (2012)
klišé u kterýho od začátku víte co bude dál takže nuda a nuda
Rodinná oslava (1998)
obraz mi přijde jak kdyby to bylo filmovaný aspon před 30ti-40ti lety. ikdyž mě obsah co je tu napsaný dost zaujal už po pár minutách jsem se u filmu necítila vůbec dobře, pořád jsem čekala jestli mě to nějak nevtáhne.... nevtáhlo. nezaujalo a tak to znělo slibně
Chlapectví (2014)
film jsem chtěla vidět hlavně kvůli Ethanu Hawkovi, ještě než jsem film pustila si říkám sakra 165 minut je dost dlouhý to nedám, ale dala, a celý najednou a vůbec jsem se nenudila, naopak, bylo to moc příjemný, mělo to spád, celou dobu jsem Masonovi držela palce at to dobře dopadne a pořád doufala, že se nestane nějaká katastrofa. Nakonec mi bylo líto že to končí, dlouhý filmy nemám moc ráda, ale tohle by klidně mohlo mít i pokračování :)
Bůh masakru (2011)
naprosto skvělá ukázka dynamiky lidských vztahů
Muž ve stínu (2010)
skvělej konec a zápletka, hnedka musim dát o hvězdičku víc než jsem plánovala