Recenze (29)
Sondy (1988) (pořad)
Sondy ke zhlédnutí zde: http://euscreen.eu/search.html?query=sondy
The Zero Theorem (2013)
jsem skalní fanoušek Terryho Gilliama a tohle mě obrovsky zklamalo :(
Živí mrtví (2010) (seriál)
Scénář upadá každým, novým dílem :(
Běda tomu, skrze něhož přichází pohoršení (1950)
propaganda na jedničku. Je to samozřejmě největší propagandistický hnus !!!
Final Cut - Dámy a pánové (2012)
Nejlepší film o lásce. ;) Pro milovníky filmu (velmi příjemná) povinnost...
Roura (2013)
jeden z nejlepších dokumentů v Ji.hlavě
Smrt čeká všude (2008)
Snaží se dosáhnout ohromující autenticity Odsouzeni k boji. Bohužel tomuto filmu nesahá ani po kotníky v kanadách. Snaha o intelektuální film plný nevěrohodných situací. A poselství filmu? LOL Koukatelná nuda.
Synecdoche, New York (2008)
Asi je to nadcházejícím podzimem, ale tento film mi opravdu sednul. Ze začátku to sice vypadá na hodně intelektuální masturbaci. Přiznejme si, že to děláme občas všichni a kdo tvrdí že ne, tak to dělá pořád. Bude to znít jako klišé, ale Kaufman natočil vskutku film o životě. 5*
Milionář z chatrče (2008)
Dal bych i deset hvězdiček...!
Katyň (2007)
Psychologie postav nejde vůůůbec do hloubky. Myslel jsem, že o tom bude celý film. Je to ale jakési rozbředlé nudící a plytké. Patřím k Wajdovým fanouškům(viděl jsem od něj skoro vše), proto mne zarazilo že téma WW2 zpracoval tak bídně. Kamera hezká, herci obstojní, kdyby to točili naši bylo by to příjemné překvapení, na Wajdu je to ale málo! Pokud někdo dává hvězdičky za zavražděné oficíry nebo za to, že se o Katyňi doslechl díky filmu poprvé můžete si u něj s klidem jednu dvě odečíst...