Recenze (130)
Absurdní planeta (2020) (seriál)
I mé zhulené Já se nevěřícně otázalo "What the fuck?".
Amadeus (1984)
Opravdu nádherný film. Miloši, miluju tě!
Amarcord (1973)
Nemůžu si pomoct, ale tenhle film mě jen utvrdil v tom, že italské filmy jsou zvláštní a jen tak brzo jim na chuť nepřijdu.
Americká krása (1999)
Tohle dílo jako by bylo snad něčím posvěceno. Vypráví příběh obyčejných lidí nenásilně, reálně, jak to všechno může v životě najednou být. Ač jsem si říkala, že si Kevču už nikdy nebudu moci představit jinak než jako Johna Doea, tady mě opravdu velmi překvapil a předvedl vynikajcího (zhuleného) tatíka rodiny procházejícího krizí středního věku. Ostatní ale nestojí mimo, nejsou to klasické ,,vedlejší role", hlavními jsou vlastně všichni. A všichni hrají skvěle. Těším se, až si to časem promítnu znovu.
Andaluský pes (1929)
Myslím, že bych adminům této stránky doporučila zavést nový žánr filmů ,,WTF" a tenhle by tam určitě patřil. :D
Animatrix (2003)
Kdybych to měla shrnout - ,,Poslední let Osirise" a obě části ,,Druhé Renesance" si zařadím do své cyberpunkové ,,bible".
Animatrix: Detektivní příběh (2003)
Úžasný mrazivý noir. Svým laděním je úplně jiný než ostatní povídky, ale právě to mu dodává na zajímavosti. Velice mi připomněl Sin City nebo Smrtihlava (komu ne?).
Animatrix: Dětský příběh (2003)
Tahle část Animatrixu se mi taky líbila. Zajímavé, velice propojené s původním Matrixem, tak jak to máme rádi. Vizuální stránka také velice zdařilá. K soundtracku není co dodat, namíchali mi tam všechno to, co miluju.
Animatrix: Druhá renesance 1. část (2003)
Rozhodně nejlepší část Animatrixu (= obě části Druhé Renesance). Geniálně zpracované. Ideoorgasmus. Cyberpunk miluju a tohle je věčná ,,vytoužená" vize takových bláznů jako já.
Animatrix: Druhá renesance 2. část (2003)
,,Rozhodně nejlepší část Animatrixu (= obě části Druhé Renesance). Geniálně zpracované. Ideoorgasmus. Cyberpunk miluju a tohle je věčná ,,vytoužená" vize takových bláznů jako já." - K druhé části prostě taky není co dodat.