Poslední recenze (20)
Srdcerváči (2022) (seriál)
Je to doják, je to fajn, má to super soundtrack a hercům to všechno prostě věříte. Ano, jsou tam i klišé, člověk si místy popláče, ale i o tom je život a kdo tyhle trable zažil, zapláče si o to více. Další z řad seriálů, který se Netflixu prostě povedl. 👍👍👍
Nabarvené ptáče (2019)
Ne, tohle mi opravdu nic neřeklo a koukat na to byla jen ztráta času. Ty krutosti a sodomie (i se zvířaty) se asi děly, ale nevím, proč bychom si to měli připomínat? Osobně nesnáším filmy, které se snaží zaujmout právě surrealistickým zobrazením násilí. Hned první scéna v lese s kunou mě málem donutila snímek vypnout. Dal bych tomu Odpad, ale tu hvězdu si zaslouží hlavní protagonista, kterého to muselo poznamenat na zbytek jeho života. Pochybuji však, že to vyvážila výplata, kterou za to dostal...
Byl by to hřích (2021) (seriál)
Neskutečně emotivní a parádně obsazená minisérie, kterou svým zpracováním může HBO s klidem zařadit mezi minisérie typu Černobyl. Nejednou jsem musel zatlačit i slzu. Přesně kvůli takovým minisériím jsem ještě na HBO nezanevřel. Díky.