Recenze (353)
Paroubek v hlavě (2011)
Skvělé. Opravdu. Od Českého Míru jsem neměl tak dobrý pocit z dokumentu.
Skyfall (2012)
Je to tragicky mezi. Vypadá to, že režie by chtěla dát filmu něco "nad" ale scenář je zoufale "pod". Tolik demence v přímém přenosu si z kina v "áčkovém" filmu už dlouho nepamatuju.
Polski film (2012)
Nikdy jsem neměl takovou chuť vypadnou ven z "kina".
Amazing Spider-Man (2012)
Škoda, že jeřábníci měli přesčas.
Vetřelec ³ (1992)
Ani debutující polobůh nemůže vzdorovat scenáristické impotenci.
Krvavá neděle (2002)
Free Derry
Avengers (2012)
Nejlepší popcorn od prvních Transformeráků.
Půlnoc v Paříži (2011)
Rachel McAdams je mega.
Super 8 (2011)
Světlo do kamery.