Recenze (353)
Potomci lidí (2006)
Technicky brilantní film (nechci si ani představit jak těžké muselo být pracovat s komparsem, aby to vypadalo pak takhle dobře), který neztrácí ani po "příběhové stránce". Postavy Jaspera (M. Caine), cikánky a sviňáckého policisty úžasně doplňují vizi světa, kde nejde jen o fašismus a anarchii. Malé nápadové cameo hraje i v Londýně všudepřítomná reklama a také synovec Owenovi postavy, který žije jen ve virtuálním světě. Výborný film.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Scénáristicky geniální, režijně bizární, neuvěřitelně přetáhlé a dopředu citované. Takové je Pulp Fiction.
Temný rytíř (2008)
Pakliže se řekne A, je třeba i říct B. Pakliže se řekne Nolan, je třeba říct "genialita".
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Jen málo zasvěcených pochopili skrytého genia Lenssenovi paruky a pěstěného kníra. Katja Hassenbergová a Mark Bloomberg jakožto stále nervozní, ale velmi kvalitní vyšetřovatelé se ženou od případu k případu s nezdolnou snahou německého ovčáka. Komentátor revidující současné dění, politicky nekorektní mluva a plno gay vztahů, nebezpečných psů a otevírání dveří sponkou jsou dnes již GOLD recepty na moderní kriminálku. Nejlepší hlášky: "Ještě, že má toho psa na klíně, mohl by nás pokousat" (Mark Bloomberg schovaný za rohem (!) v Gay Clubu, pozoruje, že jeden podezřelý gay chová na klíně čivavu ; "Tady je koncentrace zla!" (Komentátor reflektuje halloweenskou párty v německém gay clubu) ; "Vyšetřovatelé jsou nervozní!" (Komentátor reflektuje pocity zkušených vyšetřovatelů kdykoliv jsou nervozní) ; "Je vrahem opravdu X Y?" (Komentátor) ; "Jdou do zadu na jedno číslo, půjdu to prověřit!" Mark Bloomberg)
Matrix Reloaded (2003)
Po zhruba 4. shlédnutí: Je zajímavé, jak se nám s běžícím časem Reloaded mění. Některé triky už prošedivěly, střih nepůsobí tak kompaktně a bojové laskominy se časem zajedli s tím, že další baletní bojování už trochu hraničí s nudou. Přesto ještě něco zůstává. A je to dost silné, aby to udrželo laťku čtyř hvězd.
Gympl (2007)
//v tuto chvíli mají všichni mojí extra uživatelé: Cival, imf, MrHlad, sonnak, jsau, PaSup, RAiken u gymplu 3 hvězdy včetně mě// Já teď ale zvýším. Gympl je tak černá komedie, s takou dobrou muzikou a tak dobrým feelingem, že ani těch pár velmi špatných okamžiků nezůstane v hlavě dlouho. Mádl s Krausem vládnou všm scénám kde se vyskytnou a ostatní taky stíhaj. Vidím to jako odkaz jedné generaci, ve které jsem taky byl.
Gangy New Yorku (2002)
Pro Martyho se určitě jednalo o srdeční záležitost tohle natočit. Pro mně je srdcovka se na to dívat. Užívat si velké i malé detaily. Obrodit se ve špíně a utrpení. Velký město, velký režisér. Zvyšuju na 5*
Americká krása (1999)
Sometimes there is so much beauty in this movie, that i feel like i cant take it. Like my heart´s going to cave in.
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Legenda!
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Kdybychom pokrátili Epizodu I a spojili ji vhodně s první půlkou Epizody II dostali bychom nabouchané intro do celé Galaxie, která není zrovna nejblíže. Kdybychom Epizodu II pojali jako můstek od začátku klonových válek do konce klonových válek, byli bychom ušetřeni šíleného animovaného videoklipu a dostali bychom vojenský blockbuster nevídaných rozměrů. Potom by Epizoda III nemusela být občas tak zkratkovitá a zapadla by na koleje mnohem lépe. Takto občas trochu drcne....to ale nevadí, protože po ní jezdím často a rád. PS: Rozkaz 66 je TOP SW scéna pro mně. // Bohužel se projevuje, že GL není režisérsky nejpečlivější a filmově "nejgenialnějš". Film na čtyři, ze kterého nutně dělá filmová historie amnestii pro legendy.