Recenze (982)
Umění lhát (2009)
Téma fajn, ale myslím, že by to šlo i lépe.
Ženy v běhu (2019)
Sice předvídatelný, ale i tak milý film.
Co jsme komu udělali? (2014)
Pokračování mi přišlo vtipnější.
Krvavá odplata (2011)
Konec filmu byl spíše z Terminátora.
Arctic: Ledové peklo (2018)
Nebavilo mě to, na mě příliš art.
Syn temnoty (2019)
Slabší čtyři.
Stopy spravedlnosti (2017)
Solidní akce.
Coco (2017)
Teď jsem to z velké části problikal, ale nebráním se tomu se někdy podívat na celý film.
Lukas (2018)
Nebavilo mě to.
Zabiják Joe (2011)
Se až divím, že jsem některé pasáže nepřeskakoval.