Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Krátkometrážní
  • Komedie
  • Akční
  • Drama
  • Dokumentární

Recenze (4 680)

plakát

Adaptace (2002) 

Nojo, tak mě zastřel. Patrně jsem viděl jiný film než všichni ostatní tady. Většinu času jsem moc nepobíral co vlastně sleduju. Scénář mi přijde jako největší zápor. Je to šíleně zmatené. Jediné, co musím uznat je to, že Cage překonal sám sebe a svou nominaci na Oskara si na 100% zasloužil. Jinak ale kde nic, tu nic a nemyslím si, že bych Adaptaci ještě někdy dal šanci, pro mě fail.

plakát

Ad Astra (2019) 

James Gray není dobrý režisér. Už Ztracené město Z se mi nelíbilo, ale na Ad Astra jsem byl velmi zvědavý. Však taky sci-fi s mým oblíbeným Bradem Pittem! Pomalé tempo mi nevadí, vizuál byl naprosto ohromující, kdo viděl v Imaxu, musí mít zážitek na dlouhou dobu, jenže jak jsem byl napnutý z první hodiny, která je divácky mnohem přívětivější, o to víc jsem byl potom zklamaný. Prakticky ve chvíli odletu z Marsu se film změnil v silně filozofickou a těžko stravitelnou bramboračku, která ani nevím čím měla být. Pointu filmu jsem sice jakžtakž pochopil, je pro zamyšlení určitě fajn, ale pro film jako takový to je trefa mimo terč. Neříkám, že jsem chtěl friendly závěr, který určitě napadl kdekoho (nechci spoilerovat), ale celkové vyznění mě prostě minulo. Pitt je dobrej, vizuál skvělej, hudba parádní, režie nic moc.. Zklamání, které si divák užije tak maximálně v kině. Podruhé už neuvidím.

plakát

Adele - Skyfall (Lyric Video) (2012) (hudební videoklip) odpad!

Hodnotí se videoklip, nikoliv píseň... A tady ani videoklip není...

plakát

Adidas versus Puma (2016) (TV film) 

Projížděl jsem si svou chytrou krabičku a narazil jsem na tohle. Nečekal jsem nic a přitom jsem dostal zajímavý film o začátku téhle známé roztržky. Chápu, že jednotlivé scény jsou "pouze" filmové a byly vytvořeny pro film, ale to beru. Základní a hlavní témata jsou reálná. Překvapila mě hlavní dvojice bratrů, kteří jsou zahráni až překvapivě dobře. Jak Ken Duken tak Torben Liebrecht byli věrohodní. Na televizní film německé produkce jde o až překvapivě dobrou záležitost.

plakát

Adikts (2024) (seriál) 

Parádní je seriál vlastně jen v jedné epizodě. Druhá, Zkratky jsou náhul od začátku d okonce. Proto nechápu, že od trojky to šlo scénáristicky opět totálně ke dnu. Jakoby Sedlákovi došly nápady a nevěděl jak vlastně pokračovat. Postavy se postupem dílů staly parodií na sebe sama. Adikts se chtěl nechat nést na hypu kolem Bangeru., ale Sedlák tady nemá Bendiga, Mišíka, ani tak vymazlenej scénář a závěr. A že se Petr Uhlík hodně snaží vzpomenout na Bendiga. Vyloženě skvělá je tu tak jen hudba.

plakát

Afrikou na pionýru (2019) 

Trabantí bratříček, který nedělá vůbec ostudu. Skvělá kamera, trochu vážnější přístup a rozhodně ne tak uvolněná atmosféra jako u Trabantů. Možná střihačem a režisérem, protože parta je to stejně trhlá jako ta "naše" mezinárodní.

plakát

After: Odloučení (2023) 

Natočit závěrečný díl romantické ságy s tím, že jedna ze dvou hlavních postav se tu prakticky neobjevuje a celý film sledujeme jen Hardina, je fakt geniální nápad. Změním prostředí, Lisabon je krásné, romantické město. Uděláme záběry jak vyšitý pro nějaký cestovatelský pořad nebo video pro cestovku, dáme tam dojemnou hudbu a ono to nějak dopadne. Jako jo, abych byl upřímný, horší jak "Pouto" to být ani nemohlo. Nečekejte od tohohle finále (?) ale nějaký zázrak. Je to stále stejná, už i v rámci série několikrát viděná, pohádka. Tiffin mi přijde, že mu hraní jde o trochu líp než posledně, minimálně je zase o rok starší a tetování má furt cool. A Josephine Langford? Ta je tady v první hodině doslova 3 sekundy a jakmile se ke konci ukáže, líbí se mi film zase o chlup víc :) Jenže když má na konci přijít nějaký romantický vyvrcholení, tak sice vyvrcholení přijde, ale není moc romantický, spíš takový...na stole, co bych čekal spíš ve 365 dní. 5 dílů jsme čekali, až se dají v posledních 10 minutách posledního dílu dohromady..

plakát

After: Polibek (2019) 

Celkem uspokojivá teenagerská romance, která se celkem úspěšně spoléhá na soundtrack a chemii těch dvou. Ona je hezká a nová, on tajemný, sexy a celý v černém. A překvapivě tohle většinu filmu funguje, i když je celých 106 minut vlastně jen o tom, jak se ti dva dají dohromady, aby na konci přišel twist a cliffhanger do dalšího dílu. Za mě vlastně příjemný překvapení.

plakát

After: Pouto (2022) odpad!

Tady už nefunguje vůbec nic a nejvíce, spíš nejméně, scénář. Nevím jak je na tom knižní předloha, ale jestli to je podobně nefunkční blbost, tak chudáci čtenáři, kterým se to líbí. Celkem dobře se to srovnává se sérií 365 dní. A v porovnání s After, minimálně třetím a čtvrtým dílem, je polská záležitost suverénní vítěz. Má totiž minimálně pěkné záběry jižní Itálie. Ve čtyřce After není totiž vůbec nic. Tiffin je furt stejný pako, Langford je možná tak pěkná a herecky o chlup lepší než její středobod vesmíru, ale Tessa tu je neuvěřitelně pitomá postava. Na prostoru 90 minut se tihle dva - rozejdou, dají se dohromady, zase rozejdou, zase se dají dohromady a na konci se rozejdou, aby ho ona zase chtěla. Možná jsem něco vynechal, ale myslím, že to nejdůležitější jsem napsal. Nejspíš tam jsou i nějaké časové skoky, ty jsem ale buď vůbec nezaregistroval, nebo tu nejsou skoro načrtnutý. Proto je to celý tak šíleně natočený. Příběh tu prakticky neexistuje, chemie mezi hlavní dvojící možná byla v prvním a druhým dílu, ale tady už je to totálně vyčichlý a nefunkční...nefunkční je ale celý tenhle film. A to mě prosím čeká ještě (snad) závěrečný pětka.... uf.

plakát

After: Přiznání (2020) 

Když nevíš coby, prskni tam romantickou scénu. A když nemáš scénář s romantickou scénou, prskni co 10 minut nějakou sexuální scénu jak z Pornhub. Scény jsou až zbytečně odvážný a vzhledem k jejich počtu se to po několikátý už zdá hodně přes čáru. Dá se říct, že to je příběhově stejně prázdný jako první díl, ale nevěřil bych, že to řeknu, ale tady je vidět rozdíl v umění obou režisérů. Změna režiséra totiž dopadla vyloženě. Jenny Gage má určitý cit pro postavy, který v prvním dílu využívala. Z Hardena dokázala během chvíle udělat takový skoro až sex symbol mladý generace. Roger Kumble z něj naopak udělal totální pako a jen odhalil Tiffinovi herecký limity. A je to celkem škoda, protože uznávám, že jsem mu v prvním filmu celkem fandil. Tady je ale často za kašpara.