Recenze (4 656)
Nevyřízený účet (2013)
Až překvapivě mnoho známých herců v až nepřekvapivě rutinním a nezajímavém béčku. Sly napsal naprosto průměrný scénář a Gary Fleder režii totálně odzíval. Výsledkem je 90 minut rádoby tvrdýho Stathama, který zmlátí pár lidí, nezapotí se při tom a sbalí učitelku svý dcery.
Cestující (2008)
Průměrný a nezajímavý jakoby mysteriózní drama, které nemá scénář, aby se z tý průměrnosti dostal alespoň do nějakého stádia zájmu diváka. Hathaway ani Wilson nejsou špatný, ale celý to je tak šíleně uňouňaný a dlouhý (i přes krátkou stopáž), že ani ten rádoby twist na konci vychází úplně do ztracena.
Čikjú kógeki meirei: Godzilla tai Gigan (1972)
Asi nemá cenu tu stále dokola vzpomínat jak ikonická byl(a) první Godzilla. Všechno potom jsou jen příšerně natočené filmy plné všeljakých moster a mimozemšťanů. Začíná se mi to pěkně splývat do jednoho guláše.. nezbývá než čekat, že alespoň technická stránka postupem let půjde trochu nahoru. 1* za skutečnost, že tu není to příšerně hnusný minimládě.
Duna: Část druhá (2024)
Někde ve 2/3 filmu jsem se přistihl, že vlastně přemýšlím, že dám pouze 4*. Jenže po chvíli mi zase došlo, že jen hledám důvody proč bych ten pětikvalt tam neposlat. A ve finále jsem je nenašel. Villeneuve natočil další nádherný a hutný epos. Každý záběr je jak z plakátu. Každý pohled naprosto dokonalého Chalameta mě utvrdil, že se tady hraje velká příběhová i herecká liga. Jeho Paul dospěl, už není kluk ale regulérní vůdce a vyvolený, skálopevně přesvědčený o svém jednání. Zdatně mu sekunduje pracizní Zendaya i Brolin a Butler je boží psychopat. Jen Bardem a jeho vzývání jména mi už ke konci přišlo trochu legrační. Pokud jste ale sledovali jedničku a těšili se na větší, epičtější, akčnější a možná trochu filmovější Arrakis, tak tohle přesně jsme dostali. Vypadá to báječně, je to epický jako kráva, je to osudový jako kráva, je to akční a precizně zrežírovaný. Je to Duna...
Ledová ňadra (1974)
Velmi slabý francouzský thriller, který není zajímavý ani napínavý. A tentokrát to nezachrání ani vedlejší Alain Delon.
Zátah 2 (2014)
Filmovější, brutálnější, přehlednější. Dvojka Raid je právem považována za jeden z nejlepších akčňáků vůbec. Neskutečně intenzivní, krásně vymyšlený bitky a Iko Uwais v životní formě. Všem tehdy spadla brada.
Sněžné bratrstvo: Kdo byli ti v horách (2024)
Velmi povedený, tak akorát dlouhý, dokument o natáčení. S reálným peklem skutečných lidí se to samozřejmě nedá srovnávat, ale lehké natáčení (a hubnutí) rozhodně nebylo.
Přežít (1993)
Film, na kterém je bohužel nejzajímavější ten fakt, že to je je podle skutečné události a člověka to donutí představit si co za peklo si kluci prožili. Filmově to je bohužel nezáživná nuda.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Po hříchu nevyužitý Banderas. On a Gibson si svý role dokonale užívají a je jen škoda, že Tonda nedostal víc prostoru. Většinou jde totiž o hodně podrůměrný akční béčko, který má největší problém v nezajímavých mladých a nezajímavých lokacích někde na smetišti v Rumunsku. Tentokrát ten "tým" není složený dobře ani zajímavě. Akce je rutinní a průměrná. Zklamání.
Kopí osudu (2010) (TV film)
Tentokrát se to ani už Indiana Jones nesnaží kopírovat. Jednoduše příšerně nudná a natočená německá slátanina. Naši západní sousedé se překonávají, těším se na trojku.