Recenze (4 685)
Rytmus: Tempos (2020)
Určitě lepší než Sídliskový sen. Tohle je více zaměřené na Kontrafakt. Dramaturgicky lepší, jsou tu lidi, kteří hip hopu rozumí a jsou Rytmovi blíž.
RYTMUS sídliskový sen (2015)
Vůbec ničím nezajímavý dokument, který by sice chtěl ukázat Rytmuse v trochu důvěrnějším světle, ale vůbec se mu to nedaří. Naopak, při závěrečném výletě do Indie jsem šel do kolen...
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Budiž ke cti, že si budu z dvojky pamatovat lepší a delší akci než v prvním dílu a tunu epický hudby při sklízení obilí. Jurečka bude mít jistě radost. Snyder se ale jinak drží v těch nejhorších vodách akčního sci-fi, kam už pěknou řádku let patří. Je to prázdné, postavy pitomé a závěr mi je prostě a jednoduše totálně ukradený. Hounsou je fajn, Boutella na Zlatou malinu.
Panáček (1991)
Šílený námět, který nepřekvapivě vůbec nefunguje. On by Panáček nebyl dobrý film, ani kdybyste z něj vystříhali ten šílený sci-fi prvek o létající hlavě a týpkovi panence.
Nightlife: Na tahu (2020)
Kdyby tu byla jedna, jen jedna nějaká vtipná scéna. Cokoliv, co by mě dokázalo když ne pobavit, tak alespoň přinutit se usmát, tak bych tu druhou * dal. Ale tady se fakt vyškrabává to nejhlubší dno. Němci nejsou na komedie špatný a MBarek je stále fajn, ale tady nedorazil humor.
Stínohra (2022)
Nedotažená depka, která by chtěla být víc než ve skutečnosti je. Bejbak dokáže zaujmout civilností a špinavostí, ale mimo skvělého Jana Jankovského ten film nedrží moc dobře pohromadě.
Mladý papež (2016) (seriál)
No, nebudu fanoušek Paula Sorrentina. Čekal jsem konverzační pecku s parádním obsazením kolem originálního námětu. A dostal jsem šíleně rozvleklou bramboračku bez jediné zapamatovatelné scény. Mladý papež (a nejspíš k tomu přidám i Nového papeže, nečekám změnu) tak bude jeden z mých největších seriálových failů.
Smrtící déšť (2023)
Chtěli natočit katastrofický film a místo toho z toho udělali nefunkční francouzské drama s pitomými postavami uprostřed jakoby konce světa. Jediná solidní scéna je překvapivá koupačka a smrt jedné z postav zhruba uprostřed filmu. Všechno do té doby a bohužel i poté je jedna velká blamáž. K tomu s absurdně nefunkčním (ne)závěrem.
The Fugitive (2020) (seriál)
Zajímavý projekt, který mě bavil až překvapivě dobře. Kiefer je furt bourák a tady si trochu zavzpomínal na svýho Jacka Bauera. Sice je to občas hodně přitažený za vlasy (jste nevinný a okamžitě ukradnete metro, abyste utekli?) a závěr by mohl být lepší, ale jako seriálová jednohubka dobrý.
Street Kings 2: Město aut (2011)
Pár známějších tváří a Ray Liotta, bez zajímavého scénáře a vlastně i čehokoliv chvályhodného nebo alespoň průměrného. I přes krátkou délku je Street Kings zoufale nudná kriminálka snažící se přiživit jménem na solidní jedničce.