Recenze (2 500)
Ashby (2015)
Mickey Rourke mi tady moc neseděl, možná za to mohl dabing, nebo zřejmě už stařecké role nejsou pro něho, ale jinak je to dost průměrný. Je to docela typický, nesoucí se v současném směru nezávislepůsobícího filmu.
Amerika v barvě (2017) (seriál)
Výborný seriál ze všech směrů. Hned od začátku zaujal a pokaždé se těším na nový díl. Je to zase něco nového, když se můžu podívat na staré záznamy, které jsou nyní barevné, tak to má najednou jiný příjemný nádech a navíc jsou dějiny Ameriky poskládány tak, že to baví a konečně jsem se také hodně přiučil dějinám tohoto státu a v mnoha případech mě i nějaké situace překvapily, prostě někdy to bylo růžové a někdy zase ne.
Jigsaw (2017)
Nový Jigsaw ničím nepřekvapil a je to na jedno brdo jako se sedmidílnou sérií. Zvrat je příjemný a film je celkově dobrý, ale tady opravdu není nic, čím by tato novinka vyčnívala.
Jonatana a čarodějnice (1986)
Tak zase po dlouhé době něco z Rakouska, ale bohužel se tohle moc nepovedlo. Děj není nijak zvlášť rozvinutý a dítě by se u toho určitě unudilo k smrti, protože i já měl co dělat, opravdu tu není nic co by stálo za zmínku, jen bylo pěkné, jak se cizí paní dokáže postarat o dítě, které tak touží po své mamince.
Mikulášovy patálie na prázdninách (2014)
Překvapilo mě, že tohle pokračování je opět hodně zábavné, takže se může rovnat prvnímu dílu, jen byla škoda, že malého Mikuláše nehraje stejný herec, ale na toho nového jsem si za chvilku zvyknul.
Špinavá práce (1998)
Před spaním jsem si dal kratší komedii s herci, kteří jsou známí z okolí Adama Sandlera, který si i zde střihnul mini roličku, takže bylo jasné, že mě Špinavá práce bude bavit a nemýlil jsem se. Hodně příjemná a vtipná podívaná, která baví po celou dobu.
Sestra (2018)
Sestra je docela fajn horor, který buduje příjemnou atmosféru, kterou známe z tohoto universa a naznačuje, že nepujde o žádné béčko. Jenomže je na něm něco, co úplně není ono a je dost v lekačkách předvídatelný, takže patří k té horší polovině z tohoto světa. Ale když to vezmu kolem a kolem, tak i když si zaslouží tři, tak dávám čtyři hvězdičky, protože tohle universum mám rád a i se Sestrou si dali práci, navíc jsou tu krásné lokace přímo z Rumunska a především se starým hradem.
Lví král (1994)
Když se tu objevil trailer na nového Lvího krále, tak jsem se chtěl podívat i na toho původního a nijak zvlášť mě teda neoslovil. Děj je takový klasický, který je takřka podobný v každým druhým animáku a navíc stará animace už je tak nějak za zenitem a co je nejhorší, je doplnění stopáže každých pár minut o zbytečné zpívání, které mi tak trochu lezlo na nervy. :D
Skřítek (1993)
První skřítek je sice trošku těžkopádní, ale když se k němu připočte povýšenecká slečna, jeden slabší kulturista, klučina a tupohlav, tak to zase tak špatné není a skřítek se při honbě za svým zlatem může pořádně vyřádit na každém, kdo mu přijde do cesty.
Triky s trpaslíky (2017)
Tak je tu zase velmi kvalitní animák, který si jede svou a baví. Opět je nám tu ukázána dnešní mládež, která bez mobilu nedá ani ránu, pro oblíbenost udělají cokoliv a když se náhle objeví malí trpaslíci, kteří chrání svět před nezvanými hosty, to je pak pro malou hrdinku velké překvapení a není jednoduché vrátit věci tak, jak by měly být.