Oblíbené seriály (10)
True Blood: Pravá krev (2008)
Už úvodní titulky dávají tušit, že tenhle seriál je JINÝ a prostředí amerického Jihu mu dokonale svědčí. Upíří sex, drogy a rock'n'roll. Twilight? Pche. My dospělí si radši dáme doušek PRAVÉ KRVE. Moje závislost je totální, naprostá, dokonalá.
Teorie velkého třesku (2007)
Životní a matematicko-fyzikální vzorce ve velmi příjemném balíčku.
Hrdinové (2006)
Strhující! (1. série) (2. řada ještě celkem snesitelná, ta čtvrtá už je totální pain a člověk už jen čeká, kdy to utrpení skončí - ušetřete si trápení a po první sérii zapomeňte, že vůbec nějaké pokračování existuje)
Californication (2007)
Hank, Hank, Hank... s ním to všechno stojí a padá. So Moody, so sexy.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Takoví Přátelé 21. století. Dobré vědět, že lidi, co umí napsat výborný scénář a vtipné dialogy, ještě nevymřeli. Jen škoda, že závěrem pohřbili celou ústřední myšlenku.
Gilmorova děvčata (2000)
Na tyhle holky se můžu dívat pořád dokola. Někdo Stars Hollow nemůže vystát, ale já to jejich panoptikum celkem žeru. Dialogy prošpikované pop-kulturními odkazy prozrazují, že Rory s Lorelai jsou chytřejší, než (někdy) vypadají;)
Ally McBealová (1997)
Popojedem!
Sex ve městě (1998)
Nebudeme si nic nalhávat, ty ženské se opravdu občas (někdy častěji než občas) chovají jako hloupé husy. Ale jejich příběhy jsou natočeny stylově a vtipně, s prchavým pozlátkem luxusu. Neurazí, pobaví. (Tu knižní předlohu číst nedoporučuju, ta je totiž na rozdíl od seriálu opravdu blbá.)
Daria (1997)
Daria - inteligentní seriál i/nejen pro dospělé. Její ironie a sarkasmus učinily z nonkonformní Dariy můj nedostižný vzor. Vždy jsem si říkala, že kdybych někdy měla nějakou dceru, tak jméno je jasné:)
Mrtví jako já (2003)
Dead Like Me má skvělý námět - a i když možná nezvládl využít všechen svůj potenciál, přesto mě neskutečně baví.