Poslední recenze (7)
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Za poslední dobu jednoznačně nejlepší film, zároveň jeden z graficky nejpropracovanějších animáků vůbec. Zpočátku mi forma rozpohybovaného komixu přišla zvláštní, ale když si člověk na ten formát zvykl, tak wow. Prostě super. 5 hvězd je málo.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Geniální akce, geniální humor, geniální kamera. A ještě jednou: TA KAMERA! Jedno z nejlepších pokračování vůbec - plný zvratů, který by člověk v tomto nadsázkovým žánru nečekal. Když prezident rozhodl, že všechny nechá pochcípat a s nima i svoji nejlepší kámošku, nasadilo to celýmu filmu korunu. Neskutečná prča. A ten styl toho všeho? No perfektní. Sedí tu ale, že komu se nelíbila jednička, tak z dvojky rozhodně nebude nadšenej - všechno je tu totiž ještě víc dotažený do extrému. Takže.. bude brzy trojka? Možná přijdou i štěňátka!
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Ze začátku velmi zajímavý náboj seriálu, který ale postupně začíná zakopávat o vlastní zápletky. Přes velmi uvěřitelného hlavního protagonistu, agenta Coopera, je jinak městečko Twin Peaks plné herců, kteří neumí hrát, a podivných dialogů a postav. První série výborná, správně mysteriózní a pohnutá, dále to ale postupuje od desíti k pěti, důkazem čehož je samotné "grand finale". Zajímalo by mě, kde tady hledat onen seriálový fenomén. Asi mě nějak minulo to ohromující rozuzlení a ta recenzovaná dokonalost... Hm, no co se dá dělat, ty hodiny ve Twin Peaks mi asi nikdo už nevrátí. Ale mají tam pěkný borovice, to zase ne že ne.