Recenze (57)
El palacio de la luna (2008)
Výborný filmík o narušenej psychike jedinca a láske. Plakalo takmer celé kino.
Sbal prachy a vypadni (1998)
Užasné. Kto videl Snatch, tak musí vidieť aj tento snímok. Dokonca su tam asi 3-4 herci zo Snatchu. Úplne neuveritelné. Milujem britské gangsterky, kde nemozete vediet co sa stane v nasledujucej sekunde. ***** ina moznost nie je. Mozno lepsie ako Snatch a to uz je co povedat.
Zamrzlá země (2005)
Výborný film. Jeden z najlepšich fínskych filmov. Štýlovo to pripomína trochu Crash. Život má vela podob a Aku Louhimies nám ukázal tú tragickú.. 90%+5% za finštinu.
Happy Tree Friends 3 - Třetí úder (2004) (video kompilace)
Tak tento diel je fakt drsný.Zatial najkrvavejší.
Jackass 2 (2006)
Úplne krutý nárez.Tak to má byť.
Chlapci ze sousedství (1991)
Jeden z najrealistickejších a najlepších nigga filmov. Fakt drsné.
Dobrá rada (2008)
Celkem milý príbeh s vtipnou pointou.
Zack a Miri točí porno (2008)
Až som sa rozplakal...
Milionář z chatrče (2008)
Príjemný filmík, ale predsa k plnému počtu tam ešte niečo chýbalo. A tú dance party na stanici na konci filmu si fakt mohli tvorcovia odpustit, kazí dojemný koniec (takže v kine do zaverečných tituliek výnimočne neostávajte!!!)
Po krk v extázi (2004)
Samotný film skor za ***, ale ten vtipný koniec si zaslúži * navyše ako bonus.