Recenze (163)
Coriolanus (2011)
tvůrci by se měli inspirovat jedním dílem seriálu "Moonlighting" myslím, že se jmenoval Zkrocení zlé ženy, kde Willis na koni s logem BMW hraje excelentně Shakespearovou adaptaci a ne tenthle paskvil, ničím nepřitažlivý.....
Crash (2004)
Oooouuu!!! Extra kousek!! I s odstupem 14 dnů, kdy jsem tento snímek shlédl, ve mne zanechal hlubokou stopu a zabrnkal tam někde uvnitř na ty nejcitlivější struny..Co bylo nejúžasnější?? Dokonale prokreslené postavy podtržené stejně dokonalým herectvím snad každého herce tohoto dramatu a dokonalou režií! A myšlenka tohoto skvělého kousku nás nutí přemýšlet, co je to rasismus, jak se projevuje, a zda pojem rasismus není jen nástrojem k zakrytí skutečného stavu věci... Je to každopádně chůze po velice tenkém ledě, protože vnímání jediné věci, ovšem z různých stran pohledu se často diametrálně liší...
Ctihodný občan (2009)
Mělo to všechno úžasný spád, Gerard to perfektně zahrál, ponuré to bylo taky docela, aby se zdůraznila shnilost soudního systému, jaký bezesporu ve státech je...Trošku přitažené za vlasy co se způsobů, jakými drtil okolí, týče, ale tak nějak se to dalo snést, pokud si člověk představil nekonečné množství peněz na realizaci té velké pomsty. Mně se to moc líbilo!!
Čas hrdinů (2011)
Beru to jako návrat k původním válečným snímkům, jakési retro, doplněné o perfektně doladěné kostýmy a výzbroj, nehledejme nějaký akčňák typu zachraňte vojína rayana... Jde o jakousi formu "komorního" příběhu, nenáročného, ale velmi zajímavého z hlediska obsahu. S nostalgií jsem si zavzpomínal na filmy z dětství o 2 sv. válce. Velmi slušné!
Černý krab (2022)
Prvni tretina filmu super, aktualni, nalehava, zbytkem to posrali…
Čtvrtý druh (2009)
perfektně stupňující se atmosféra "dokumentární" části spolu s označením "NĚCO" v dialogu s psychology, mi navozovala stavy neustálého mražení v zádech, a upevňovaly ve mne pocit, že tohle se fakt mohlo stát...podobné napětí jsem měl u blairwitche, souhrnem--můj šálek kávy:o)
Ďáblova dílna (2007)
Perfektní výkon žida Sorowitche v podání Karla Markovicse! Detailní a myslím že důkladně pravdivá historická fakta, vnitřní hnus a nechutenství při pohledu, co ty kurvy nacistické byli schopni všechno dělat!
Ďáblův dvojník (2011)
povedený kousek z úplně jiného soudku, než na jaký jsem zvyklý--nebo s píš čím nás krmí filmové společnosti, Irák známe především z pohledu amerického vojáka, tady jde o krásně vylíčené prostředí vůdců autoritářského režimu, bezcitné a nekompromisní, zahlceno přepychem v kontrastu s prostým lidem, žijícím v podmínkách středověku.. Výborná věc!!!
Den po dni (2023) (seriál)
Antiatomova agitka, dramaturgie pod psa…
Děti noci (2008)
Uboha soucasna ceska kinematografie stejne jako je uboha mistni samozvana filmova kritika...