Recenze (163)
Firewall (2006)
Probůh, kdo dělal ten scénář??? To je fakt odpad! Jako již více filmů i tento jsem poslouchal při řízení auta, ale jen poslouchal, to když se na něj vzadu díval můj syn:)) ale ty plytké rozhovory, laciná slova, hrůza to jen slyšet...Námět nebyl špatný, ale provedení je na facku:o) No nic, musím začít konstatovat, že mne filmy s Harisonem Fordem začínají nudit...pořád ten stejný výraz, pořád stejný kladný hrdina tropící své akce v polobotkách, už mne to fakt unavuje...
Garfield ve filmu (2004)
Paráda, už za totáče jsem hltal denně Garfa v Rudém Právu a teď, s dokonalým českým dabingem sleduji toho zrzavého prcka a zjišťuji, že i ve filmu je excelentní!!
Garfield 2 (2006)
Ti, kdo hodnotí tohohle Garfieldka by se spíš než na své dojmy měli zaměřit na reakce dětí, kterým je G2 především určen, oproti komixové podobě. A ty reakce jsou neskutečné!!! A velmi tomu dopomáhá excelentní dabing Čechův:o)
Garfield 3D: Zvířecí jednotka zasahuje (2009)
omfg!!! Jak jste to mohli mému milovanému Garfieldovi udělat, tak lacině jej zaprodat úplně břečkoidnímu námětu, vážně jste si mysleli, že ve 3D formátu je děj nepodstatný?? Fajn, když mi ale děti už před polovinou řekly že jdeme pryč z kina, pochopil jsem, že tady je vše úplně špatně, oproti G1 a G2... Tvůrci tohohle stupidního braku--polibte mi--však vy víte co!!!
Ghoul (2015)
Plagiat co se formy tyka a otresnym zaverem zdupal celkem slusne udelany horror...
Grandhotel Budapešť (2014)
konečně se někdo přiblížil žánru ala Tajemný hrad v Karpatech nebo Adéla ještě nevečeřela, super!!!
Hacker (2015)
Michael se vratil atmosferou do Miami vice serialu devadesatek, scenicka hudba spojena s pohybem aut, osob, cimz vytvoril ponurou a silnou atmosferu situace...
Hlad (2008)
Unikátní kousek, bez hlavních postav či hrdinů, všichni jsou důležití, atmosféra neskutečně podmanivě působí na ty veškeré naše tajemná zákoutí v duši. Jde hlavně o myšlenku-- obětovat se, vzdát se či alternativně vyjednávat?? Kažký divák bude mít jistě rozdílný názor, co by bylo lepší, ale o to nejde... Snímek mán nafoukne hlavu, rozhovor s knězem pak nutí k přehodnocení úvah o tom, co je správné...Líbila se mi symbolika--- vylívání moči přes dveře všech cel, která se postupně spojovala v celek...a i po užití desinfekce a snaze moč utřít, setřít, zlikvidovat, zůstala chodba pořád souvisle mokrá...paráda!
Hoří, má panenko (1967)
přeceňovaný snímek českou filmovou kritikou, já se snažím, ale.zkrátka to v tom nevidím...Ty nové horizonty či jak se to pojmenovává, mi zkrátka nevoni...Formana považuji za génia až od Amadea...
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště (2005)
Nerozumím těmhle psychologickotragikomickým kouskům nové doby...